فعالیت‌های قرآنی دستگاه‌ها از طریق اتحادیه‌ها به مؤسسات واگذار شود
کد خبر: 3806223
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸

فعالیت‌های قرآنی دستگاه‌ها از طریق اتحادیه‌ها به مؤسسات واگذار شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ طی جلسه هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه قرآنی اصفهان با رئیس سازمان دارالقرآن‌ الکریم بر واگذاری فعالیت‌های قرآنی دستگاه‌های نظارتی چون سازمان تبلیغات اسلامی و ... تأکید شد.

فعالیت‌های قرآنی دستگاه‌ها از طریق اتحادیه‌ها به مؤسسات واگذار شود

حسین خاکساری‌‌هرندی، مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان اصفهان‌ در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: جلسه هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه قرآنی با حضور مسئولان اداره‌کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و اداره‌کل تبلیغات اسلامی اصفهان، با حضور مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن‌ الکریم برگزار شد.
وی با اشاره به مصوبات این جلسه و ارائه گزارش اجمالی از فعالیت‌ اتحادیه طی مدیریت جدید، ادامه داد: تشکیل شورای هماهنگی امور قرآنی استان از جمله مواردی بود که طی این جلسه به آن تأکید شد تا هر نهاد با هماهنگی بیشتر بتوانند از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده کنند.
خاکساری‌‌هرندی اضافه کرد: همچنین در زمینه موضوعاتی چون معافیت مالیاتی، بیمه و قوانین اداره کار که مؤسسات قرآنی با آن درگیر هستند، مقرر شد تا اتحادیه‌های قرآنی طی مکتوبه‌ای مستند و مستدل به مسئولان شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای توسعه فرهنگ قرآنی و نمایندگان استان‌ها در مجلس شورای اسلامی، منعکس کنند تا در مجلس برای این موضوع و در زمینه مؤسسات قرآنی ـ مردمی چاره‌ای اندیشیده شود.
وی ادامه داد: واگذاری فعالیت‌های قرآنی دستگاه‌های نظارتی چون سازمان تبلیغات اسلامی و ... به اتحادیه به منظور انجام بهتر و با کیفیت‌تر این فعالیت‌ها از دیگر مواردی بود که طی این جلسه به آن پرداخته شد.
مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان اصفهان اظهار کرد: بحث این‌ است که طی امسال فعالیت‌‌ها از طریق اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن در هر استان انجام شود و طی این تأکید، تقریباً همه برنامه‌ها به اتحادیه محول می‌شود.
وی با اشاره به گزارش اجمالی سایر مسئولان از فعالیت‌ها به ویژه در بحث آموزش، افزود: تأکید بر آموزش‌‌های به‌روز به غیر از روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن و مهارت‌های زندگی قرآنی و سبک زندگی و پاسخ به شبهات و ... از دیگر مواردی است که طی این جلسه به آن تأکید شد.
انتهای پیام

captcha