خانواده شهدا تداوم‌بخش حرکت سرخ انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: 3806231
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳

خانواده شهدا تداوم‌بخش حرکت سرخ انقلاب اسلامی هستند

گروه فرهنگی- معاون پارلمانی و امور مجلس آستان قدس رضوی گفت: خانواده شهدا تداوم‌بخش حرکت سرخ انقلاب اسلامی و ادامه‌دهنده راه پرافتخار شهدا هستند.

خانواده شهدا تداوم‌بخش حرکت سرخ انقلاب اسلامی هستندبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام حسن ملک محمدی، معاون پارلمانی و امور مجلس آستان قدس رضوی 3 اردیبهشت ماه با حضور در منزل شهدا و ایثارگران یزدی با تعدادی از آنان دیدار و گفتگو کرد.
حجت‌الاسلام ملک محمدی با تجلیل از صبر و استقامت خانواده شهدا اظهار کرد: خانواده شهدا تداوم‌بخش حرکت سرخ انقلاب اسلامی و ادامه‌دهنده راه پرافتخار شهدا هستند.
وی تصریح کرد: جامعه‌ای که در آن فرهنگ ایثار و شهادت حاکم باشد همواره در مسیر رشد و تعالی گام برمی‌دارد و ما باید قدردان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باشیم.
ملک محمدی با تقدیر از مادران و همسران شهدا بیان کرد: شکوه و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثار و مقاومت بانوان سرافرازی است که اسوه‌های رشادت و دلاوری را در دامن‌پاک خود پرورش دادند.
معاون پارلمانی آستان قدس رضوی اظهار کرد: حفظ عزت و تکریم خانواده‌های معظم شهدا در تمام عرصه‌ها لازم و ضروری است و مسئولان ادارات باید توجه ویژه‌ای برای حل مسائل و مشکلات خانواده‌های شهدا داشته باشند.
یادآور می‌شود در این دیدارها حجت‌الاسلام ملک محمدی با خانواده‌های شهیدان اکبر رشیدی و اکبر رحمانی و جانباز 55 درصد دفاع مقدس غلامحسین کیانی دیدار و از صبر و استقامت آنان تجلیل کرد.

انتهای پیام

captcha