حمایت از تولید داخلی؛ زمینه‌ساز عزت ملی
کد خبر: 3806566
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳

حمایت از تولید داخلی؛ زمینه‌ساز عزت ملی

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه پلدشت تاکید کرد: خرید و حمایت از کالای ایرانی، زمینه‌ساز عزت ملی است.

حمایت از تولید داخلی؛ زمینه‌ساز عزت ملی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید طالبی، امام جمعه پلدشت، ظهر امروز، ۶ اردیبهشت ماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پلدشت، اظهار کرد: خرید و حمایت از کالای ایرانی، زمینه‌ساز عزت ملی است.
وی با تاکید بر اینکه تحریم‌ها باعث می‌شود به توان داخلی پی ببریم، ادامه داد: تلاش آمریکا برای جلوگیری از فروش نفت ایران به نتیجه نمی‌رسد و جمهوری اسلامی ایران به هر میزان که بخواهد نفت صادر می‌کند و ذره‌ای در صادرات آن خلل ایجاد نمی‌شود.
وی تصریح کرد: روش‌های بخت‌آزمایی و ثروت‌های بادآورده نباید در بین مردم رواج پیدا کند و دستگاه‌های متولی به این قضیه توجه ویژه داشته باشند.
خطیب نماز جمعه پلدشت با اشاره به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور اظهار کرد: سیل، منجر به ایجاد فرصتی برای اقشار مختلف مردم شد تا با تلاش و کمک‌رسانی خود موجب عصبانیت دشمنان شوند و مردم به دنیا نشان دادند که با وحدت و همدلی خود می‌توانند مشکلات را حل کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین طالبی با اشاره به سفر عمران‌خان به کشور تصریح کرد: در این دیدار راه‌های مقابله با تروریست در مرزهای مشترک و مسائل اقتصادی بررسی و تبادل نظر شد.
وی با اشاره به اعدام و سرکوب شیعیان توسط دولت عربستان بیان کرد: دولت عربستان در اقدام ضدبشری ۳۷ نفر را به بدترین شکل اعدام کرد که اکثر این افراد مروجان دینی بودند و ما این اقدام را شدیدا محکوم کرده و از مجامع بین‌المللی خواستار مقابله با این اقدام هستیم.
امام جمعه پلدشت خاطرنشان کرد: تاریخ آمریکا سراسر جنگ و خون‌ریزی بوده و اگر امروزه در جایی از دنیا شاهد جنگ هستیم، نشات گرفته از استکبار است.
وی خاطرنشان کرد: آمریکا بداند که تنگه هرمز یکی از مکان‌های استراتژیک برای مقابله با اقدامات خصمانه استکبار است، چرا که اکثر صادارات نفت دنیا از این نقطه صورت می‌گیرد.
انتهای پیام

captcha