اجرای طرح قرآنی «انس با ثقلین» در زندان مرکزی یزد
کد خبر: 3806803
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱

اجرای طرح قرآنی «انس با ثقلین» در زندان مرکزی یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس مدرسه قرآنی مشکات زندان مرکزی یزد از اجرای طرح قرآنی «انس با ثقلین» ویژه مددجویان این زندان خبر داد.

اجرای طرح قرآنی «انس با ثقلین» در زندان مرکزی یزدحجت‌الاسلام محمدمهدی گلوردی، رئیس مدرسه قرآنی مشکات زندان مرکزی یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از اجرای طرح قرآنی انس با ثقلین ویژه مددجویان این زندان خبر داد و اظهار کرد: در اجرای این طرح هر جلسه به تفسیر آیاتی از سوره‌های قرآن که درباره فضیلت‌های امام علی(ع) است پرداخته می‌شود.
وی برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی ویژه مددجویان اندرزگاه قرآنی زندان مرکزی یزد را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: این دوره آموزشی تصحیح‌الصلاة زیر‌مجموعه‌های آموزش تربیت مربی است که مددجویان با نکات تکمیلی درباره نماز و احکام نماز آشنا شدند.
‌گلوردی افزود: مددجویان پس از گذراندن این دوره آموزشی با موفقیت، ضمن دریافت گواهی آموزشی به عنوان کمک مربی در سایر اندرزگاه آموزش‌های مقدماتی را به سایر مددجویان خواهند داد.
رئیس مدرسه قرآنی مشکات زندان مرکزی یزد با اشاره به برگزاری پرسمان مهدویت ویژه مددجویان زندان مرکزی یزد بیان کرد: در این پرسمان که به میزبانی مدرسه قرآنی مشکات زندان مرکزی یزد و با هدف آشنایی هرچه بیشتر مددجویان با حضرت ولی‌عصر(عج) برگزار شد، درباره مباحثی همچون وظایف منتظران در زمان غیبت کبری، ویژگی منتظران واقعی امام زمان(عج) گفت‌وگو شد.

انتهای پیام

captcha