آغاز فعالیت سامانه آموزش مفاهیم قرآنی و معارف اهل‌بیت(ع) نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3807288
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
مدیر فضای مجازی معاونت قرآن وزارت ارشاد خبر داد:

آغاز فعالیت سامانه آموزش مفاهیم قرآنی و معارف اهل‌بیت(ع) نمایشگاه قرآن

گروه فناوری اطلاعات ــ مدیر فضای مجازی معاونت قرآن وزارت ارشاد با اشاره به آغاز فعالیت سامانه آموزش مفاهیم قرآنی و معارف اهل‌بیت(ع) نمایشگاه قرآن، گفت: این سامانه با عنوان طرح «آیه‌های زندگی» ویژه باشگاه همراهان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شامل ۳۰ موضوع در پنج بخش قرائت، درک معنا، تدبر، حفظ و ترجمه است.

سید یاسر ساجدی، مدیر فضای مجازی و محصولات دیجیتال معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اشاره به آغاز فعالیت سامانه آموزش مفاهیم قرآنی و معارف اهل‌بیت(ع) نمایشگاه قرآن، گفت: این سامانه با عنوان طرح «آیه‌های زندگی» ویژه باشگاه همراهان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است که شامل ۳۰ موضوع در پنج بخش قرائت، درک معنا، تدبر، حفظ و ترجمه در دسترس اعضای باشگاه همراهان نمایشگاه قرآن قرار گرفته است.

مدیر فضای مجازی و محصولات دیجیتال معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: اعضای باشگاه همراهان نمایشگاه قرآن می‌توانند با شرکت در موضوعات و انجام مراحل، امتیازشان را هم در باشگاه همراهان افزایش داده و هم از مزایای بن خرید و سایر جوایز نفیس بهره‌مند شوند.

ساجدی با بیان اینکه این سامانه با همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری مؤسسه رهپویان دانش و اندیشه خلاق در جهت آموزش تعالیم و مفاهیم قرآنی طراحی و توسعه داده شده است، تصریح کرد: این سامانه شامل ۳۰ موضوع آموزشی از قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع) است و آموزش هر موضوع در پنج بخش قرائت، درک معنا، تدبر، حفظ و ترجمه انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اعضا برای هر موضوع که با موفقیت به اتمام برسانند ۶۰ امتیاز در باشگاه همراهان نمایشگاه قرآن دریافت می‌کنند، اظهار کرد: مجموع امتیاز دریافتی اعضا نمی‌تواند بیشتر از ۲۴۰ امتیاز (معادل امتیاز چهار موضوع) باشد، ولی اعضا می‌توانند در صورت علاقه در همه ۳۰ موضوع شرکت کنند. البته امتیاز تنها به کاربرانی تعلق می‌گیرد که مراحل را تا انتها طی کرده باشند.

مدیر فضای مجازی و محصولات دیجیتال معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه این دوره تا پایان نمایشگاه قرآن یعنی سوم  خرداد‌ماه، در دسترس خواهد بود، گفت: افراد با طی مراحل تا انتها در هر موضوع ۶۰ امتیاز و در مجموع برای چهار موضوع ۲۴۰ امتیاز دریافت می‌کنند که جزو امتیازات آن‌ها در باشگاه همراهان نمایشگاه قرآن محسوب می‌شود و براساس آن می‌توانند از مزایای بن خرید و جوایز دیگر بهره‌مند شوند.
 
انتهای پیام
captcha