تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3807997
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ــ معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۵ عنوان برنامه با محوریت هفته معلم در این استان برگزار می‌شود.

تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حسینعلی فاتحی، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و و پرورش کهگیلویه و بویراحمد امروز، 11 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، ویژه‌برنامه‌های هفته معلم را تشریح کرد.
وی افزود: در این هفته از 167 نفر معلم نمونه استانی و شهرستانی تجلیل می‌شود که 142 نفر معلم شهرستانی، 22 نفر معلم استانی و 3 نفر معلم از مدارس غیر دولتی خواهند بود.
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد حضور یک نفر از معلمان به نمایندگی از معلمان استان جهت دیدار معلمان با رهبری، تجلیل از پیشکسوتان تعلیم و تربیت، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری مسابقه ثبت خاطرات کلاس درس، تجلیل از خانوده‌های فرهنگی اهدای عضو، پیاده‌روی، تقدیر مدیران دستگاه‌ها از معلمان تاثیرگذار دوره تحصیلی خویش و تجلیل دستگاه‌ها از همسران فرهنگی کارکنان خویش را از برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم عنوان کرد.
فاتحی‌‌نصب بنر و پوستر توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی مبنی بر گرامیداشت روز معلم، حضور مسئولان در همایش بزرگ تجلیل از معلمان، اجرای سرود، دیدار مسئولان از خانواده شهدای فرهنگی و دیدار و عیادت از بیماران صعب‌العلاج فرهنگی را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم اعلام کرد.
وی نهادینه‌سازی تکریم و تجلیل از مقام والای معلم و تعمیق مرجعیت و اثربخشی وی در جامعه، ارتقای اعتماد به نفس، خودباوری و انگیزه خدمت معلمان در حیطه‌های تربیتی، آموزشی، پژوهشی و تبیین تکالیف و حقوق معلمی و جلب مشارکت و همکاری معلمان در نکوداشت منزلت و جایگاه خود در جامعه را از سایر اهداف اجرای برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم ذکر کرد.
انتهای پیام

captcha