آیین افطار دختران روزه‌اولی و مسابقات قرآنی در پیاده راه فرهنگی
کد خبر: 3809367
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
شهرداری منطقه 21 پایتخت میزبانی می‌کند؛

آیین افطار دختران روزه‌اولی و مسابقات قرآنی در پیاده راه فرهنگی

کانون خبرنگاران نبأ ــ معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 تهران از برگزاری ویژه برنامه‌های رمضانیه از جمله آیین افطار دختران روزه‌اولی و مسابقات قرآنی در پیاده راه فرهنگی در اماکن فرهنگی و مذهبی ورودی غربی پایتخت خبر داد.

آیین افطار دختران روزه‌اولی و مسابقات قرآنی در پیاده راه فرهنگی

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حسین معینی کربکندی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 21 تهران، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به شهروندان گفت: ماه صیام فرصتی مغتنم را به وجود می‌آورد تا با تمرین خودسازی و مراقبت از اعمال و رفتارمان، خود بهتری را ایجاد کنیم و ویژگی‌های آن را به سایر ماه‌های سال تعمیم دهیم.
وی در ادامه افزود: برنامه‌های متنوعی از قبیل برپایی جشن‌های شبانه در بوستان وصال پس از اذان مغرب و عشاء، توزیع سبد ارزاق ویژه نیازمندان، اجرای تورهای تفریحی و زیارتی، پرسه در شهر در پیاده راه فرهنگی، همایش‌های آموزشی با موضوعات تغذیه سالم و سلامت معنوی، استقرار ایستگاه سلامت و ارائه خدمات پزشکی سلامت‌محور، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی و ... طی روزهای پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 با بیان اقدامات اداره آموزش‌های شهروندی این معاونت در ماه مبارک رمضان برای شهروندان در سرای محله‌ها، مدارس و کانون‌های کودک تأکید کرد: راه‌اندازی خانه‌های کودک در مساجد منتخب با حضور مربیان کودک، آموزش و مراسم افطاری به کودکان روزه‌اولی، آداب روزه‌داری به دانش‌آموزان و برگزاری مسابقات قرآنی در پیاده راه فرهنگی ورودی غربی پایتخت بخشی از اقدامات مناسبتی این اداره است.
معینی کربکندی در پایان یادآور شد: مراسم افطاری ویژه دختران روزه‌اولی به همراه خانواده‌های‌شان با هدف تقویت نشاط معنوی، افزایش همدلی و ترویج سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی همزمان با دومین روز از ماه مبارک رمضان از ساعت 18 الی 21 در تالار گلها واقع در منطقه 21 برگزار خواهد شد.

حسین رشیدی

انتهای پیام

captcha