دانشجویان و جوانان در خط مقدم مقابله با دشمن قرار دارند
کد خبر: 3810118
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
حجت‌الاسلام کریمی‌تبار:

دانشجویان و جوانان در خط مقدم مقابله با دشمن قرار دارند

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دانشجویان و جوانان در خط مقدم تیر و ترکش دشمن قرار دارند و اساتید به عنوان فرماندهان جنگ نرم با انقلابی‌گری و تلاش و کوشش برای حفظ دانشجویان در خط امام و رهبری و به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی تلاش دوچندان کنند.

دانشجویان و جوانان در خط مقدم مقابله با دشمن قرار دارند
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز در دیدار با هیات رئیسه و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام که به مناسبت هفته معلم صورت گرفت، اظهار کرد: اساتید برای تاثیرگذاری بهتر و بیشتر بر روی دانشجویان علاوه بر کار علمی باید رابطه عاطفی و معنوی با آنان برقرار نمایند و رفتار آنها باید پدرگونه باشد .
وی با بیان اینکه  رسالت معلمی و تاثیرگذاری آن بی نظیر است به طوریکه پیامبر مکرم اسلام به عنوان یک معلم در جایی تحول ایجاد کرد که غرق در جاهلیت بود، تصریح کرد: شهید مطهری بهترین الگو برای جامعه است به طوریکه شهادت ایشان حاصل تلاش، اخلاص و مجاهدت علمی وی بود .
امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه مدیریت هیچ امتیازی برای برتری بر زیردستان و مردم نیست و باید مدیران با مهربانی و در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند، به مشکل کنونی جهان اشاره کرد و گفت: عمل نکردن به قرآن  مشکل کنونی دنیای اسلامی است به طوریکه رژیم سعودی با دلارهای نفتی امروز علاوه بر تجهیز دشمنان، به کشتار ملت های مسلمان ادامه می دهد .
کریمی تبار امام جمعه ایلام و عضو هیات امنای این دانشگاه ضمن حمایت از اقدامات و کارهای اقتصادی و اشتغالزایی دانشگاه آزاد اسلامی از جمله ایجاد زائرسرا، مجتمع گلخانه‌ای و احداث کارخانه تولید آب آشامیدنی در آینده گفت: کارخانه تولید آب آشامیدنی این دانشگاه علاوه بر ایجاد اشتغال و تامین مصرف استان می تواند در بحث صادرات به کشور عراق هم فعال باشد .
وی از پیگیری ها و دلسوزی های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تقدیر کرد و گفت: با تلاش و پشتکار می توان بر مشکلات غلبه کرد .
در این دیدار محمد میرزایی حیدری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام دارای 7 واحد و مرکز آموزشی با 220 عضو هیات علمی و 5 هزار و 500 دانشجو در مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری است .
میرزایی حیدری تصریح کرد: با مدیریت مدبرانه دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی و معرف ایران اسلامی در دنیا خواهد بود .
وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی محلی برای نشر آرمان های بلند امام و منویات رهبر معظم انقلاب است .
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام اضافه کرد: امروز در استان ایلام نماینده ولی فقیه با ساده زیستی و مردم داری الگویی برای جوانان و دانشجویان است و باید همه مسئولان استان در این راستا حرکت کنند .
وی بیان کرد: نگاه نماینده ولی فقیه جوان گرایی و انقلابی گری است و دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز در این راستا گام برمی دارد .
میرزایی حیدری گفت: با مدیریت مدبرانه دکتر طهرانچی، این واحد دانشگاهی با همکاری و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی تهران به زودی طرح های اقتصادی ازجمله کارخانه آب آشامیدنی ، مهمانسرای مهران و مجتمع گلخانه ای راه اندازی می کند .
حجت‌الاسلام والمسلمین مهاجر مهدوی‌راد، نماینده رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان ایلام گفت: ویژگی های نماینده ولی فقیه در استان بهترین الگو و قوت قلب برای مردم ایلام است .
وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه ای انقلابی و توانمند با پتانسیل بزرگ فرهنگی است و می تواند تاثیرگذار باشد .
مهدوری راد تصریح کرد با ظرفیت بکر دانشگاه آزاد اسلامی قطعا این دانشگاه محلی برای نشر منویات جنابعالی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خواهد بود .
انتهای پیام
captcha