سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
کد خبر: 3810160
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

گروه اجتماعی ـ وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در حكمي، دكتر پرویز یزدان‌پناه را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد، منصوب كرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، متن اين حكم به شرح زير است؛
جناب آقاي دكتر پرویز یزدان‌‌پناه
دانشیار محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهکیلویه و بویراحمد
به موجب این ابلاغ، به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد منصوب مي‌شويد تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام نماييد.
امید است با اتکال به خداوند منان در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، موفق و سرافراز باشید.
وزیر بهداشت همچنین در پیامی، از خدمات دکتر اورنگ ایلامی در دوران تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویر احمد، قدردانی کرد.
برادر گرامي جناب آقاي دكتر اورنگ ايلامي
خدمتگزاري در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران فرصتي مغتنم و نعمتي بزرگ است كه خداوند متعال به بندگان برگزيده خويش عطا مي‌فرمايد. بدينوسيله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شايسته شما در مدت تصدي مسئوليت رياست دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني كهگيلويه و بويراحمد صميمانه تشكر و قدرداني مي‌نمايم.
از خداوند متعال سلامتي، بهروزي و دوام توفيق شما را در خدمتگزاري به نظام اسلامي و مردم شريف ايران در مناصب و جايگاه‌هاي ديگر خواستارم.
انتهای پیام

captcha