اجرای طرح اوقات فراغت باعث جذب جوانان به مسجد می‌شود
کد خبر: 3810496
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

اجرای طرح اوقات فراغت باعث جذب جوانان به مسجد می‌شود

گروه فرهنگی ــ کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی سیریک گفت: کلاس‌های طرح اوقات فراغت بچه‌های مسجد به منظور رفع دغدغه‌های والدین و جذب جوانان به مساجد است.

اجرای طرح فراغت؛ باعث جذب جوانان به مسجد می‌شود

به گزارش ایکنا از هرمزگان، اسماعیل محمودی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی سیریک‌، شنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران طرح «اوقات فراغت بچه‌های مسجد» را فرصت خوبی برای جذب جوانان به مسجد دانست و اظهار کرد: امروزه آسیب‌های اجتماعی زیادی نسل جوان و نوجوان را تهدید می‌کند که طرح اوقات فراغت فرصت خوبی برای جلوگیری از این آسیب‌ها است.
وی با تأکید بر اینکه کلاس‌های طرح اوقات فراغت در راستای رفع دغدغه‌های والدین و جذب جوانان به مساجد است، افزود: هدف از برگزاری کلاس‌ها غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان و جلوگیری از انحرافات و آسیب‌هایی اجتماعی است.
کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی سیریک ادامه داد: فصل تابستان زمان مناسبی برای پرورش خلاقیت‌ها و استعداد‌های بالقوه دانش‌آموزان است و فعالیت‌ها در فصل تابستان پررنگ‌تر می‌شود.
محمودی از دیگر اهداف طرح را استمرار تعلیم و تربیت در ایام تعطیلات تابستان دانست و ابراز کرد: علاوه بر ایجاد شور و نشاط، غنی‌سازی اوقات فراغت، ایجاد بستر مناسب برای نزدیکی و انس بیشتر و استعدادیابی کودکان و نوجوانان با رشته‌های قرآنی، فرهنگی، هنری و حرفه‌ای از اهداف اجرای این طرح است.
این مقام مسئول در پایان بیان کرد: کودکان و نوجوانان گنجینه‌های ارزشمند و آینده‌سازان جامعه هستند ازاین‌رو باید برای اوقات فراغتشان برنامه‌ریزی کرد تا از تعطیلات خود به بهترین نحو استفاده و این طرح فرصت مناسبی را برای آنان ایجاد می‌کند که در زمان فراغت از تحصیل استعداد‌های خویش را بارور کنند.
انتهای پیام

captcha