استفاده از ظرفیت مساجد خوشاب در برگزاری جشنواره رضوی
کد خبر: 3811412
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

استفاده از ظرفیت مساجد خوشاب در برگزاری جشنواره رضوی

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس کتاب‌خانه‌های عمومی شهرستان خوشاب گفت: به‌منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره کتاب‌خوانی رضوی از امام جمعه و فرماندار خوشاب برای استفاده از ظرفیت مساجد، ستاد نماز جمعه این شهرستان و همچنین استفاده از ظرفیت ادارات خوشاب دعوت به همکاری شد.

استفاده از ظرفیت مساجد خوشاب در برگزاری جشنواره رضوی

قدرت‌الله کشوری، رئیس کتاب‌خانه‌های عمومی شهرستان خوشاب در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ با بیان اینکه برای ترویج فرهنگی کتاب‌خوانی و دعوت مسئولان به شرکت در نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی با امام جمعه و فرماندار این شهرستان دیدار داشت، گفت: این دیدارها با هدف تبیین، تبلیغ و استفاده از ظرفیت ستاد نماز جمعه و ادارات شهرستان جهت برگزاری با شکوه نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی انجام شد.

وی اضافه کرد: حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی، امام جمعه خوشاب در این دیدار با تأکید بر نشر معارف اسلامی گفت: جشنواره کتاب‌خوانی رضوی حرکت خوب و تأثیرگذاری در جهت شناساندن سیره حضرت رضا(ع) است.
وی با اشاره به آمادگی خودش برای شرکت در پویش رضوی افزود: این گونه اقدامات خوب فرهنگی باید از درون خانواده‌ها و به‌ویژه دوران کودکی شروع شود تا فرزندان با سیره رفتاری و گفتاری ائمه اطهار(ع) آشنا شوند.
همچنین در ادامه این دیدارها حسن ابارشی، فرماندار خوشاب نیز با اشاره به اینکه شرکت در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی حداقل ادای دین به ساحت مقدس حضرت رضا(ع) در خراسان است، بیان کرد: پرسنل ادارات شهرستان با شرکت عملی در این کتاب‌خوانی و آشنایی بیشتر با سیره زندگی ائمه اطهار(ع) می‌توانند ادای دین کنند.

علی‌اکبر ملکی 

انتهای پیام

 

captcha