اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون فرهنگی مشخص شدند/ جعفرپور رئیس شد
کد خبر: 3818015
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰

اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون فرهنگی مشخص شدند/ جعفرپور رئیس شد

گروه سیاسی ــ اعضای هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در سال آخر مجلس دهم مشخص شدند.

اعضای هیئت‌رئیسه کمیسوین فرهنگی مشخص شدند/ جعفرپور رئیس شد

به گزارش ایکنا، در جلسه امروز یکشنبه، 19 خردادماه، کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، انتخابات هیئت رییسه کمیسیون در سال آخر مجلس دهم برگزار و در این میان جمشید جعفرپور، نماینده حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک و سیدصادق طباطبایی‌نژاد به ترتیب به عنوان نواب اول و دوم و سیده فاطمه ذوالقدر به عنوان نیز سخنگوی کمیسیون انتخاب شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادی‎خواه و علیرضا ابراهیمی، نماینده رامیان و آزادشهر، به عنوان دبیران اول و دوم این کمیسیون انتخاب شدند.

ترکیب اعضای هیأت رئیسه کمیسیون قضایی مشخص شد/ ملکشاهی رئیس ماند

همچنین انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه چهارم دوره دهم مجلس برگزار شده و ترکیب اعضای هیئت رئیسه کمیسیون مشخص شد.

در این انتخابات الهیار ملکشاهی به عنوان رئیس این کمیسیون تعیین شد، همچنین یحیی کمالی‌پور و محمد کاظمی به عنوان نواب اول و دوم رئیس تعیین شدند.

براساس این گزارش، در این انتخابات حسین رضازاده و جلیل رحیمی جهان آبادی به عنوان دبیران اول و دوم کمیسیون قضایی و حقوقی انتخاب شدند، همچنین حسن نوروزی به عنوان سخنگوی این کمیسیون انتخاب شد.

ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مشخص شد

انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس انجام و غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت برای چهارمین سال و با اکثریت آرا ریاست کمیسیون را بر عهده گرفت.

همچنین جهانبخش محبی نیا نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب و هادی قوامی نماینده مردم اسفراین به ترتیب نائب اول و نائب دوم این کمیسیون شدند.

با رای اعضای کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات، محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز مسئولیت سخنگویی را بر عهده گرفت.

براساس این گزارش، علی قربانی، نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم و گرمه و محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه به ترتیب به عنوان دبیر اول و دبیر دوم کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات انتخاب شدند.

ترکیب اعضای هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس مشخص شد/ حسنوند رئیس ماند

انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه چهارم دوره دهم مجلس برگزار و ترکیب اعضای هیئت رئیسه کمیسیون مشخص شد.

همچنین در این انتخابات فریدون حسنوند به عنوان رییس کمیسیون انرژی تعیین، همچنین امیری خامکانی و عدل هاشمی پور به‌عنوان نواب اول و دوم رییس تعیین شدند.

براساس این گزارش در این انتخابات عبدالحمید خدری و کوروش کرم‌پور به عنوان دبیران اول و دوم کمیسیون انرژی انتخاب شدند، همچنین سکینه الماسی به‌عنوان سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی‌ انتخاب شد.

اعضای هیئت رئیسه کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس مشخص شد

انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در جلسه امروز یکشنبه، 19 خردادماه کمیسیون برگزار شد. بر این اساس محمدجواد کولیوند مجدداً به عنوان رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در اجلاسیه چهارم مجلس شورای اسلامی ابقا شد.

همچنین بیت‌الله عبداللهی و سیدحمیدرضا کاظمی نیز به ترتیب به عنوان نایب رئیس اول و دوم این کمیسیون برگزیده شدند.

به گزارش خانه ملت، پروانه مافی و سهراب گیلانی نیز توانستند با کسب اکثریت آرا از اعضای کمیسیون امور داخلی کشور به عنوان دبیران اول و دوم این کمیسیون برای اجلاسیه چهارم مجلس انتخاب شوند، همچنین اصغر سلیمی به عنوان سخنگوی این کمیسیون انتخاب شد.

ترکیب هیئت رییسه کمیسیون صنایع و معادن مشخص شد/ اکبریان رئیس ماند

 اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در نشست عصر امروز اعضای هیئت رئیسه اجلاسیه چهارم مجلس دهم کمیسیون خود را پس از رای‌گیری انتخاب کردند. براین اساس عزیز اکبریان به‌عنوان رئیس انتخاب شد و فریدون احمدی و رضا علیزاده به ترتیب به عنوان نایب رئیس اول و دوم شدند. همچنین عبدالله رضیان و سیدجواد حسینی کیا به عنوان دبیران اول و دوم انتخاب شدند.

سعید باستانی نیز به عنوان سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

انتهای پیام

captcha