انتشار کتاب دینی 250 هزار تومانی برای نوجوانان
کد خبر: 3818129
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

انتشار کتاب دینی 250 هزار تومانی برای نوجوانان

گروه ادب ــ کتاب «۳۶۵ روز با پیامبر» با قیمت 250 هزار تومان، ویژه گروه سنی نوجوان به همت نشر قدیانی منتشر شد.

«۳۶۵ روز با پیامبر» منتشر شدبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ کتاب «۳۶۵ روز با پیامبر» ۳۶۵ حکایت از زندگی پرماجرای حضرت محمد (ص) است که به قلم حسین فتاحی به نگارش درآمده و انتشارات قدیانی آن را در سال جاری برای نخستین بار منتشر کرده است.

حکایت‌هایی که هر یک روزنه‌ای از زندگی زیبا و آموزنده پیامبر(ص) برای مخاطب می‌گشاید. این قصه‌واره‌ها تاریخ زندگی پیامبر اسلام (ص) و زندگی‌نامه دقیق، صحیح و کاملی است که با زبانی ساده و کودکانه نوشته شده است.

این کتاب، شامل ۳۶۵ قصه با روایتی ساده و روان است که گلچینی از بخش‌های زیبا و ساده‌ زندگی پیامبر (ص) است، در مجموع این کتاب تصویر نسبتاً جامع و کاملی از جنبه‌های گوناگون زندگی آن حضرت است که شرح دوران کودکی، نوجوانی و خانوادگی و دوران رسالت و نحوه زندگی اجتماعی ایشان مثل برخورد با اقوام، همسایه‌ها، دوستان و آشنایان، غریبه‌ها و در نهایت پرنده‌ها و حیوانات را شامل می‌شود.

تصویرگری این مجموعه، برای درک مفاهیم و مطالب ارائه شده هماهنگی بسیار زیبایی میان متن و تصویر ایجاد کرده است. این مجموعه در ۱۲ جلد مجزا نیز منتشر شده و به قیمت ۲۵۰ هزار تومان ارائه می‌شود.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۴
0
0
ای کاش نویسنده و ناشر قدری انصاف داشتند عنوان مجموعه کتابهای استاد قمشه ای «۳۶۵ روز با قرآن، ۳۶۵روز با سعدی، ۳۶۵روز با حافظ» را کپی نمی کردند.
عدم توانایی نویسنده و ناشر به حدی است که با جمع آوری مطالب کتابهای دیگر سعی در نوآوری سوری داشته ودارند.
captcha