برگزاری نشست ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
کد خبر: 3818177
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

برگزاری نشست ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

گروه معارف ــ چهارمین نشست ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور رئیس دانشگاه، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و اعضای این ستاد در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، چهارمین نشست ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه صبح امروز، 20 خرداد در دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و اعضای این ستاد برگزار شد.
در این نشست محمودرضا مرادی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: ترویج اقامه نماز یکی از وظایف معنوی در جامعه است که باید دستگاه‌ها و ادارات آن را در دستور کار خود قرار دهند.
وی افزود: فریضه نماز بر مسلمانان واجب است و خود ما باید عامل آن باشیم و دیگران را باید به انجام آن تشویق کنیم.
مرادی تصریح کرد: برای تحقق اهداف و برنامه‌های اقامه نماز تخصیص اعتبارات لازم باید در سطح دانشگاه انجام شود. باید نمازخانه‌های سطح مراکز برای انجام فریضه نماز تجهز شود.
وی اظهار کرد: باید کمبودها و نارسایی‌های این بخش را با اعتبارات اختصاص یافته رفع کنیم تا نمازگزاران در این رابطه مشکلی نداشته باشند.
مرادی افزود: باید تمام تلاش خود را برای انجام بهتر و مطلوب‌تر این فریضه انجام دهیم.

یادآور می‌شود، در این جلسه مقرر شد تا با در نظر گرفتن بودجه‌ای کمبودها و نارسایی‌های این بخش در راستای برگزاری هرچه مطلوب‌تر فریضه نماز رفع شود.
انتهای پیام

captcha