پیگیری مباحث حجاب و عفاف در حوزه پوشاک قم
کد خبر: 3837557
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

پیگیری مباحث حجاب و عفاف در حوزه پوشاک قم

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس سازمان صمت استان قم تولید پوشاک اسلامی را یکی از دستاوردهای قابل توجه این استان نامید و گفت: برنامه شهرک تخصصی پوشاک در دستور کار قرار گرفته است و در بخش‌های مرتبط با پوشاک به موضوع حجاب و عفاف توجهی ویژه داریم.

پیگیری مباحث حجاب و عفاف در حوزه پوشاک قم

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ محمود سیجانی، رئیس سازمان صمت استان قم شب گذشته، سوم شهریورماه در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌ بیت(س) برگزار شد، از مشکلات واحدهای تولیدی، خدماتی و توزیعی در جنگ اقتصادی یاد کرد و افزود: صاحبان این واحدها نسبت به دیگر استان‌های کشور عملکرد مطلوبی در مواجه شدن با تهدیدها و فشارهای اقتصادی اخیر داشته‌اند و با معنویت مطلوبی کارهای خود را دنبال می‌کنند.

وی تصریح کرد: در استان قم ۶۰ اتحادیه داریم که دو مورد از آن‌ها به فروشندگان و تولیدکنندگان پوشاک اختصاص دارد و در حوزه حجاب و عفاف باید حلقه‌های مختلف تولید، توزیع و فروش را مورد توجه قرار دهیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تولید پوشاک اسلامی را یکی از دستاوردهای قابل توجه استان قم دانست و بیان کرد: برنامه شهرک تخصصی پوشاک در دستور کار قرار گرفته است و در بخش‌های مرتبط با پوشاک به موضوع حجاب و عفاف توجهی ویژه داریم.

وی از برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در استان قم یاد کرد و گفت: این عملکردها نیز اقدامی برای تحقق فرهنگ‌سازی بوده است؛ هر چند اصناف قمی قوانین را رعایت می‌کنند اما همچنان فرهنگ‌سازی در میان آن‌ها باید دنبال شود چراکه قم نسبت به دیگر استان‌ها شرایط خاصی دارد.

جلال بيطرفان

انتهای پيام

captcha