تشدید برخورد با فروشندگان مانتو جلوباز در بویراحمد
کد خبر: 3845706
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

تشدید برخورد با فروشندگان مانتو جلوباز در بویراحمد

گروه اجتماعی ــ رئیس اتحادیه پوشاک بویراحمد از تشدید برخورد با فروشندگان مانتو جلوباز در این شهرستان خبر داد.

تشدید برخورد با فروشندگان مانتو جلوباز در بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از ایسنا،‌ نصیب‌الله سادات، رئیس اتحادیه پوشاک شهرستان بویراحمد امروز، هفتم مهرماه اظهار کرد: در واقع حق انتخاب مانتو مناسب وجود ندارد و آنچه که وجود دارد مانتوهای جلوباز است که مغازه‌داران مجبور به خریداری هستند.

وی افزود: اکثر پوشاک عرضه شده در بازار یاسوج و استان از دیگر استان‌ها بخصوص تهران وارد می‌شود، مغازه‌داران استان وقتی به تولیدی‌های سایر استان‌ها مراجعه می‌کنند پوشاک و مانتو مناسب گیرشان نمی‌آید.

رئیس اتحادیه پوشاک بویراحمد با بیان اینکه با عرضه‌کنندگان مانتو جلو باز در سطح شهرستان بویراحمد برخورد شدید و جدی می‌شود، اضافه کرد: بازرسان اتاق اصناف واحدهای پوشاک زنانه عرضه‌کنندگان مانتو جلو باز را به تعزیرات حکومتی معرفی می‌کنند و تعزیرات این واحدها را جریمه می‌کند. همچنین با همکاری و هماهنگی اماکن نیروی انتظامی اقدام به جمع‌آوری مانتوهای جلو باز می‌کنیم.

سادات تصریح کرد: باید فکر و چاره‌ای اساسی برای این موضوع شود که تولیدی‌ها باز اقدام به تولید چنین مانتوهایی نکنند.

وی ادامه داد: در شهر یاسوج تولیدی پوشاک بخصوص پوشاک و مانتو زنانه وجود ندارد و البته نه تنها یاسوج بلکه استان کهگیلویه و بویراحمد فاقد تولیدی پوشاک است.

رئیس اتحادیه پوشاک بویراحمد با بیان اینکه برخی خانواده‌ها برای خرید مانتو مناسب به بازار مراجعه می‌کنند اما مانتوها همه جلوباز و مانتو مناسب گیرشان نمی‌آید، ابراز کرد: 300 واحد صنفی پوشاک در سطح شهرستان بویراحمد وجود دارد.

انتهای پیام

captcha