رتبه نخست دعاخوانی مسابقات سراسری قرآن به فارس رسید
کد خبر: 3846056
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

رتبه نخست دعاخوانی مسابقات سراسری قرآن به فارس رسید

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ در مرحله كشوری چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن حجت‌الاسلام حمیدرضا اسكندری، نماينده استان فارس در رشته دعاخوانی حائز رتبه نخست شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مرحله كشوری چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در بخش آقایان از تاریخ 6 مهرماه جاری در اصفهان آغاز شده و تا 10 مهرماه جاری ادامه خواهد داشت.
این مسابقات در رشته‌های مختلف قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ 10 و 20 جزء و كل قرآن، اذان، دعاخوانی و تواشیح برگزار می‌شود كه روز گذشته مسابقات رشته‌های اذان، دعاخوانی و تواشیح برگزار شد.
مراسم اختتامیه رشته اذان، دعاخوانی و تواشیح و معرفی نفرات برگزیده شب گذشته، 7 مهرماه برگزار شد كه در آن حجت‌الاسلام حمیدرضا اسكندری، نماینده استان فارس حائز رتبه نخست در رشته دعاخوانی شد.
البته استان فارس در دو رشته اذان و تواشیح نماینده نداشت ولی در رشته‌های دیگری نظیر قرائت ترتیل و حفظ 10 جزء نمایندگانی دارد.
مسابقات رشته‌ قرائت ترتیل نیز دیشب برگزار شد و رشته حفظ 10 جزء صبح امروز و حفظ 20 جزء هم تا قبل از اذان مغرب امشب برگزار خواهد شد و بعد از آن مراسم اختتامیه این رشته‌های حفظ 10 و 20 جزء و قرائت ترتیل برگزار خواهد شد.
حسام قانعی در رشته قرائت ترتیل و مهدی كشاورزی در رشته حفظ 10 جزء به نمایندگان استان فارس در این مرحله حضور دارند كه نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد شد.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha