اخلاق‌مداری‌ و التزام به قانون؛ دو اصل مهم رقابت‌های انتخاباتی
کد خبر: 3853388
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

اخلاق‌مداری‌ و التزام به قانون؛ دو اصل مهم رقابت‌های انتخاباتی

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار کرج گفت: در فرایند برگزاری انتخابات با غوغاسالاری‌ها و حاشیه‌سازی‌ها کاری نداریم و همه باید در رقابت‌های انتخاباتی به اخلاق و قانون التزام داشته باشند.

اخلاق‌مداری‌ و الترام به قانون؛ دو اصل مهم رقابت‌های انتخاباتی

به گزارش ایکنا از البرز، غفور قاسم‌پور، فرماندار کرج امروز چهارشنبه، هشتم آبان در جریان بازدید از سایت مرکز فنی و حرفه‌ای شهید خدایی(محل توزیع و تجمیع صندوق‌های اخذ رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی) اظهار کرد: وضعیت امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات اسفندماه در حال بررسی است و در تلاشیم با پیش‌بینی تمهیدات لازم، انتخاباتی قانونی و اصولی در کرج برگزار کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت برگزاری انتخابات بی‌حاشیه ادامه داد: با هرگونه جنجال‌گری در امر برگزاری انتخابات بدون مماشات برابر قانون، برخورد خواهیم کرد.

فرماندار کرج با بیان اینکه قانون ملاک برگزاری انتخابات پیش رو است، افزود: برای برگزاری انتخابات بی‌حاشیه همه دستگاه‌های نظارتی و امنیتی استان در کنار هم هستند و با اجرای کامل قانون برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تلاش می‌کنند.

قاسم‌پور با بیان اینکه در فرایند برگزاری انتخابات با غوغاسالاری‌ها و حاشیه‌سازی‌ها کاری نداریم و همه باید در رقابت های انتخاباتی به اخلاق و قانون التزام داشته باشند، تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات سالم نباید به هیاهوها و شایعات اهمیت داد و صرفا باید با توجه به ملاک قانون مسائل را پیش برد.

معاون استاندار با اشاره به اینکه به فرمان رهبری به دنبال ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو هستیم، اضافه کرد: تعامل مناسبی با هیئت نظارت بر انتخابات استان وجود دارد و با تأکیدات استاندار مبنی بر رعایت اصل بی طرفی، انتخاباتی با شکوه و بدون حاشیه را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: همه ملزومات و تجهیزات مورد نیاز برگزاری انتخابات با شکوه در شهرستان کرج پیش بینی شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام
captcha