ناامیدی دشمن از حرکت نجیبانه مردم ایران
کد خبر: 3859543
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
سردار سلامی در تجمع بزرگ مردم تهران تأکید کرد:

ناامیدی دشمن از حرکت نجیبانه مردم ایران

گروه سیاسی ــ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تجمع بزرگ مردم تهران در حمایت از امنیت و آرامش؛ جدا شدن مردم معترض از صف فتنه‌گرانه را حرکتی نجیبانه توصیف کرد.

نا امیدی دشمن از حرکت نجیبانه مردم ایرانبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تجمع بزرگ مردم تهران در حمایت از امنیت و آرامش که ظهر امروز ۴ آذرماه در میدان انقلاب تهران برگزار شد، با تقدیر از این اجتماع مردمی اظهار کرد: این تجمع امروز در قلب جهان اسلام در میدان انقلاب اسلامی تهران تیر خلاصی بر سیاست‌های تجاوزکارانه آمریکا است.
 
وی تصریح کرد: اگر امروز کسی از آسمان به این نقطه نگاه کند، می‌بیند که شما واژه شرف را ترسیم و معنا کرده‌اید. اگر کسی امام خود را گم کند، محکوم به هلاکت می‌شود، اما شما مردم ایران از حوادث دردناک صدر اسلام آمده‌اید تا اجازه ندهید دیگر آن ماجرا‌های غم‌انگیز تکرار شود؛ ای کاش اندکی از این جمعیت در مسجد کوفه بود تا امام علی(ع) تنها نشود و ضربت نخورد،‌ ای کاش شما با امام حسن(ع) می‌بودید تا در مقابل معاویه تنها نماند و‌ای کاش همه شما در سال ۶۱ هجری در کربلا در کنار امام حسین(ع) بودید تا فرزندان امام حسین(ع) اسیر نشوند.
 
وی در ادامه با اشاره به حوادث روز‌های اخیر در برخی شهر‌های کشور در اثر افزایش قیمت بنزین، گفت: جنگی که در خیابان‌های ما آغاز شد، یک سناریوی کامل جهانی بود. شما دقیق عمل کردید و این جنگ را پایان دادید. شما جایی که نباید به پیاده نظام دشمن بپیوندید، نجیبانه صف خود را جدا کردید و امروز به میدان آمدید تا اسلام سرافراز شده ایران جاودانه شود و دشمن از هم فرو بپاشد.
 
تیر خلاص به سیاست‌های دشمن
سلامی با تأکید بر اینکه شکوه حضور مردم تیر خلاصی به سیاست‌های دشمن است؛ اظهار کرد: فتنه‌ای که در روز‌های اخیر رخ داد، حاصل همه شکست‌های بزرگی بود که دشمن در عرصه‌های مختلف ظرف ۴۰ سال اخیر و به ویژه در ۸ ماه گذشته از امت اسلام و ملت ایران دیده است.
 
وی با اشاره به موضوع استیضاح ترامپ همزمان با حوادث اخیر اظهار کرد: او برای این فتنه اخیر در کشور، اتاق فرماندهی تشکیل داد و چنان پیگیر بود که حتی به جلسه استیضاح خود نرفت. ما تمامی این‌ مسائل را رصد می‌کردیم. دشمن این‌بار تمام توان خود را به صحنه آورد، هزاران میلیارد دلار خرج کرد، جنگ روانی به راه انداخت و در پی آن، پیاده‌نظام مزدور داخلی نیز به میدان آمد.
 
وی ادامه داد: دشمن حتی ناو هواپیمابر خود را که از ترس فرزندان دلاور ایران ماه‌ها در بیرون دریای عمان نگه‌داشته بود، به خلیج فارس آورد، اما به آن‌ها می‌گوییم دیگر دیر شده است. به صهیونیست‌ها هم می‌گویم که دلخوش به آمریکا نباشید، زیرا او دیر می‌آید، زمانی می‌آید که شما نابود شده‌اید.
 
رهبری قائمه و مردم قاعده انقلاب هستند
فرمانده سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به تدابیر رهبر معظم انقلاب در حوادث مختلف خطاب به مردم حاضر در این همایش اظهار کرد: در همه صحنه‌ها و حوادث به شکل سریالی و با هدایت یک مرد الهی حضور داریم؛ همان مرد بزرگی که این لحظه در نزدیکی ماست و در قلب ما خانه دارد. او کسی است که در عمق سرزمین‌های تحت سلطه دشمنان نفوذ کرده و آن‌ها را به عقب رانده است. سرزمین‌های اسلامی را به میدان جهاد آزادی‌خواهانه علیه مستکبران تبدیل کرده و توسعه نفوذ انقلابش را هزاران کیلومتر آن طرف‌تر برده، شرفمندانه به میدان آمد و خداوند به عزت او افزود و صفحه جدیدی از تاریخ بزرگ برای ایران بزرگ ساخت.
 
سردار سلامی ادامه داد: رهبر ما سیاست آمریکایی‌ها و مستکبران را در لبنان با شکست مواجه کرد، چنان سپاهی در آنجا ساخت که روز صهیونیست‌ها به شب تبدیل شده است. ایشان از ملت سوریه دفاع کرد، جهان اسلام را به هم پیوند داد و ضمن حفظ زنجیره محکم مقاومت، ملت عراق را از تجزیه و شر شیاطین بزرگ حفظ کرد.
 
وی با اشاره به حضور گسترده مردم در اربعین حسینی(ع)، اظهار کرد: مردم ایران به شکوه اربعین نگاه کنید. رهبر ما کسی است که هر امتی به آن تکیه کرد، ایستاد و هرکسی از او فاصله گرفت، افتاد. هنر ایشان شکستن قدرت‌های بزرگ و تحقیر آمریکا و پیروز کردن مسلمین است. رهبری قائمه و مردم قاعده انقلاب ما هستند.
 
خطر جدایی اقتصاد از نفت برای دشمن
سلامی با بیان اینکه امروز دیگر دشمنان ما در برابر رهبری داهیانه حرکت مردم ایران قادر به هیچ عملی نیستند، گفت: آن‌ها شکست خورده‌اند. به قامت رهبران افسرده و پژمرده آن‌ها نگاه کنید. ما همه‌جا آن‌ها را تعقیب می‌کنیم و به آن‌ها می‌گوییم که ما هیچ‌ اقدامی را بی‌پاسخ نمی‌گذاریم و با همه تسویه‌حساب می‌کنیم؛ تنها روز و کیفیت آن را ما مشخص می‌کنیم. باید بگوییم ما از نسل همان مردان و زنانی هستیم که راه را بر دشمنان بسته‌ایم.
 
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به اطلاعات محرمانه از سفرای خارجی اظهار کرد: ما نمی‌خواهیم نام این سفیر را ببریم، اما وی همه سفرا را جمع کرد و به آن‌ها گفت «به اروپایی‌ها بگویید ایرانی‌ها در حال از بین بردن وابستگی اقتصادی کشورشان به نفت هستند و به خودکفایی رسیده‌اند، بجنبید، نفت را باز کنید، گشایش ایجاد کنید وگرنه اقتصاد ملت ایران از نفت جدا می‌شود».
 
وی بیان کرد: ما به خیمه دشمن رسیده‌ایم. دشمن دیگر نفس ندارد و سیاست و قدرت نظامی‌اش دیگر نافذ نیست و اقتصادش در حال فروپاشی است و در مقابل شیر‌های شرزه سپاه و ارتش اسلام، هیچ قدرتی یارای ایستادگی ندارد.
 
جهان بعضی سیلی‌های ایران به استکبار را ندیده است
سردار سلامی در ادامه با بیان اینکه مردم آمدند و اکنون نوبت ما مسئولان است، گفت: اکنون نوبت ماست. کمربند‌ها را ببندید، میان مردم حرکت کنید و مشکلات را حل کنید؛ ما با مردم هستیم و پیش‌مرگ و فداییان مردم هستیم.
 
وی خطاب به دشمنان ملت ایران گفت: شما ما را در میدان‌های مختلف تجربه کرده‌اید و سیلی‌های محکمی خوردید و نتوانستید پاسخ بدهید؛ بعضی از این سیلی‌ها را همه جهان دیده و برخی را جهان ندیده است. اگر از خط قرمز‌های ما عبور کنید، منتظر باشید که نابودتان کنیم. هرکسی بخواهد به مال، جان و ناموس ملت ما تعرض کند، سخت مجازات می‌شود؛ آنگونه که همگان عبرت بگیرند. ما نجابت به خرج دادیم و مدارا کردیم، اما مراقب باشید. صبر ما انتها دارد. به ملت ایران احترام بگذارید، اگر این انرژی متراکم آزاد شود، هیچ دشمنی در هیچ جای جهان، امن و امنیت نخواهد داشت. ما ملت اسلام و ملت ایرانیم و رهبر بزرگی داریم که تا به امروز ما را از همه صحنه‌های سخت، ایمن عبور داده است و پناهگاه همه مستضعفان است.
انتهای پیام
captcha