روایتی از فرصت‌هایی که در آتش خشم آشوبگران سوخت
کد خبر: 3860239
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸

روایتی از فرصت‌هایی که در آتش خشم آشوبگران سوخت

گروه چند رسانه‌ای ـ مجتمع آموزشی جهاد دانشگاهی فارس که در آن به خصوص آموزش‌های اشتغال و کارآفرینی جوانان ارائه می‌شد، در هفته گذشته توسط اشرار و آشوبگران به آتش کشیده شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مجتمع آموزشی جهاد دانشگاهی فارس كه شامل بخش‌های مختلف مركز علمی ـ كاربردی جهاد دانشگاهی، آموزش‌های كوتاه مدت و همچنین آموزش‌های اشتغال جوانان شیراز بود در روز شنبه، 25 آبان‌ماه سال جاری مورد حمله اشرار و آشوبگران قرار گرفت.

در این روز اشرار به ساختمان این مجتمع حمله كرده و شیشه‌های آنان را شكستند و با نیروهای جهاد دانشگاهی فارس درگیر شده و یكی از كاركنان این نهاد انقلابی را از طبقات بالایی این ساختمان 5 طبقه به پایین پرتاب كردند.

این مسئله موجب شد تا علی‌ قائدیان، كارمند خدوم بخش حفاظت فیزیكی جهاد دانشگاهی فارس دچار مصدومیت شدید در تمام قسمت‌های بدن شود به طوری كه قريب 10 روز در كما به سر می‌برد كه بحمد الهی طی یكی دو روز گذشته سطح هوشیاری وی بالاتر آمده است.

در روز یكشنبه، 26 آبان ساختمان آموزشی جهاد دانشگاهی فارس باز هم مورد حمله اشرار و آشوبگران قرار گرفت و این بار در آتش خشم آنان سوخت و آشوبگران طبقات مختلف این ساختمان را به آتش كشیدند به طوری كه طبق اعلام مظاهر بابایی، رئیس جهاد دانشگاهی فارس بیش از 90 درصد این ساختمان در آتش سوخته است.

میزان خسارت وارده به این مجتمع آموزشی كه در آن به خصوص آموزش‌های اشتغال و كارآفرینی به جوانان شیراز و بلكه استان فارس ارائه می‌شد، قریب 8 میلیارد تومان برآورد شده است.

این فیلم روایتی است از یک امکان که با دشواری و صرف میلیاردها تومان هزینه و صرف 10 سال وقت در شیراز ایجاد شد و در لحظه‌ای در آتش اغتشاش و آشوب، به دست عده‌ای اشرار کج‌اندیش، سوخت.

انتهای پیام
captcha