راه رسیدن به اهداف انقلاب ادامه راه شهیدان است
کد خبر: 3860560
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

راه رسیدن به اهداف انقلاب ادامه راه شهیدان است

گروه فرهنگی- رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی شهدای ایران اسلامی را تربیت‌یافته مکتب ولایت و امامت دانست و گفت: راه موفقیت و رسیدن به اهداف انقلاب، ادامه دادن راه شهیدان است.

راه رسیدن به اهداف انقلاب ادامه راه شهیدان استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام حمید بهاری، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی، روز گذشته، هشتم آذرماه در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرمی، اظهار کرد: شهدای ایران تربیت‌یافته مکتب ولایت و امامت هستند و باید نام و خاطره آنها را در تاریخ ماندگار کرد.

وی افزود: باید به شجاعت و مردانگی شهیدان افتخار کنیم چرا که آنها با سینه سپر کردن در مقابل دشمنان، ضامن امنیت و آرامش کشورمان شده‌اند.

 رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی بیان کرد: شهدا دارای زندگی طیبه هستند و جایگاه رفیعی نزد خدا دارند؛ شهدا هر کس را که بخواهند در آن دنیا می‌توانند شفاعت کنند، چون فقط در راه خدا و رضای خدا از همه هستی خود گذشتند و این مقام را خداوند متعال به آن‌ها داده است.

بهاری، توکل، سختکوشی، اطاعت‌پذیری و معنویت را از خصوصیات بارز شهدا عنوان کرد و گفت: راه موفقیت و رسیدن به اهداف انقلاب، ادامه دادن راه شهیدان است.

وی با بیان اینکه به برکت خون مطهر شهدا فرهنگ انقلاب اسلامی به سراسر دنیا صادر شده است، تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا حرکتی مقدس برای تجدید میثاق با شهدا، امام شهیدان و مقام عظمای ولایت است.

 رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی با تجلیل از صبر و بردباری خانواده شهدا، اظهار کرد: روحیه مقاومت و صبر خانواده‌های شهدا و جانبازان برای همه ما درس بزرگی است و این ایستادگی، ایثار و مقاومت تاکنون سبب عزت و عظمت کشور بوده است و در آینده نیز کشورمان را در برابر توطئه‌های بدخواهان و دشمنان حفظ خواهد ‏کرد.

انتهای پیام
captcha