نیازمند حمایت مسئولان و خیران برای ساخت مجدد مجتمع جهاد دانشگاهی هستیم
کد خبر: 3861036
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

نیازمند حمایت مسئولان و خیران برای ساخت مجدد مجتمع جهاد دانشگاهی هستیم

گروه اجتماعی ـ رئیس جهاد دانشگاهی فارس با اشاره به آتش‌ كشیدن مجتمع آموزشی این نهاد انقلابی توسط اشرار كه در آن خدمات آموزشی به جوانان به خصوص اقشار آسیب‌پذیر جامعه ارائه می‌شد، از مسئولان دستگاه‌های مختلف و خیران خواست تا این نهاد را برای ساخت مجدد این مجتمع یاری دهند.

به گزارش ایكنا از فارس، بعد از وقوع حادثه برای علی قائدیان، یكی از كارمندان خدوم جهاد دانشگاهی فارس در جریان اغتشاشات اخیر و حمله اشرار به ساختمان این نهاد انقلابی، مراسم قرائت دعای توسل به‌نیت صحت و سلامتی قائدیان صبح امروز، 11 آذرماه با حضور جهادگران دانشگاهی شیراز برگزار شد.
مظاهر بابایی، رئیس جهاد دانشگاهی فارس در این مراسم گفت: متأسفانه در جریان اغتشاشات اخیر، آسیب‌های بسیاری به زیرساخت‌های شهر شیراز از سوی اشرار وارد شد كه جهاد دانشگاهی فارس نیز از این قضیه بی‌نصیب نماند و ساختمان جدید‌الاحداث این نهاد، در آتش خشم آشوبگران سوخت.
وی افزود:‌ اشرار طی دو مرحله به مجتمع آموزشی جهاد دانشگاهی فارس واقع در بلوار عدالت حمله كردند كه در مرحله اول بعد از شكستن تمام شیشه‌های ساختمان، علی قائدیان، یكی از كارمندان حفاظت فیزیكی را مصدوم كرده و در مرحله دوم این ساختمان را به آتش كشیدند و خسارات زیادی را به این مجتمع وارد ساختند.
بابایی با بیان اینكه این مجتمع مختص ارائه آموزش‌های علمی و كاربردی و اشتغالزایی به جوانان و همچنین جذب و حمایت از ایده‌های خلاقانه جوانان به خصوص برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه بود كه متأسفانه دچار این حادثه شد، از تمام مسئولان دستگاه‌های مختلف در سطح استان و كشور و همچنین خیران خواست تا برای ساخت مجدد این مجتمع آموزشی، جهاد دانشگاهی را یاری دهند.

هیچكدام از فعالیت‌های آموزشی تعطیل نشدند
رئیس جهاد دانشگاهی فارس در عین حال این نكته را یادآور شد كه با وجود وارد شدن خسارت ميلياردی به این نهاد به دلیل آتش‌سوزی مجتمع آموزشی، هیچ كدام از فعالیت‌های آموزشی آن تعطیل نشده و همچنان با قوت پا برجاست ولی برای تقویت این فعالیت‌ها نیاز به همكاری سایر دستگاه‌ها و خیران داریم.
وی با بیان اینكه طی روزهای گذشته مسئولانی از جهاد دانشگاهی كشور و دانشگاه علمی ـ كاربردی از مجتمع آموزشی جهاد دانشگاهی فارس بازدید كردند، ابراز امیدواری كرد كه بتوان با همكاری آنان برخی از مشكلات مجتمع را برطرف كرد.
بابایی از جهادگران خواست تا به خاطر بروز چنین اتفاقی به‌هیچ عنوان ناامید نشده و اظهار ضعف نداشته باشند و همچنان با قوت فعالیت‌های خود را برای ارائه خدمت به جامعه انجام دهند.

لزوم تقویت روحیه جهادی و انقلابی
رئیس خبرگزاری ایكنا شعبه فارس با تأكید بر اینكه باید روحیه جهادی و انقلابی خود را برای تداوم خدمت‌ به مردم حفظ كرده و آن را تقویت كنیم، گفت:‌ باید ثابت كنیم كه با بقیه سازمان‌ها فرق داریم زیرا جهاد دانشگاهی یك مجموعه جهادی و انقلابی است لذا باید تلاش‌هایمان نیز این‌گونه باشد.
وی با بیان اینكه همواره معیشت جهادگران را نیز مدنظر قرار داده و به آن اولویت می‌دهیم،‌ گفت: البته جهادگران نیز همواره ثابت كرده‌اند كه حتی در مشكلات پای كار هستند.

انتهای پیام
captcha