اسامی داوران پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی اعلام شد
کد خبر: 3863208
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲

اسامی داوران پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی اعلام شد

گروه جامعه ــ اسامی داوران بخش رقابتی پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، غلامرضا دیزجی، تولیدکننده اسباب‌بازی و رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی، آزاده بیات، پژوهشگر، مدرس و طراح اسباب‌بازی، حسن سیرانی، داور چهارمین دوره جشنواره ملی اسباب‌بازی و مؤسس و مدیرعامل شرکت فعال در زمینه اسباب‌بازی، علی درستکار، عضو کمیسیون ثبت طرح و مجوز اسباب‌بازی، منیژه فکری، بازی‌درمانگر و مدرس دانشگاه و الهه‌رضایی، مجری و گوینده برنامه‌های کودک سیما به عنوان داوران بخش رقابتی پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی انتخاب شدند.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، آثار در دو بخش ثبت طرح و مجوز تولید، داوری خواهند شد. تاکنون تعداد ۲۷۶ اثر برای کسب مجوز تولید و ۵۱۱ طرح در بازه زمانی ابتدای سال ۹۷ تا آذرماه سال جاری در شورای نظارت بر اسباب‌بازی ثبت شده و تعداد ۱۲۸ اثر با اعلام فراخوان جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

یادآور می‌شود، پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با شعار «تمرین زندگی» از ۷ تا ۱۳ دی‌ماه سال جاری در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha