نشانی جلسات آموزش قرائت قرآن «محمدرضا پورزرگری»
کد خبر: 3864569
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

نشانی جلسات آموزش قرائت قرآن «محمدرضا پورزرگری»

گروه جلسات و محافل ــ جلسات آموزش قرآن قاری بین‌المللی کشورمان در حسینیه حضرت زهرا(س) و مؤسسه احسن‌الحدیث تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ جلسه آموزش عمومی محمدرضا پورزرگری، قاری بین‌المللی کشورمان سه‌شنبه هر هفته از ساعت 18:30 تا 21:30 در حسینیه حضرت زهرا(س) چهارراه پارک وی، خیابان ولی‌عصر(عج)، خیابان شهید فیاضی(فرشته سابق)، خیابان تختی، کوچه سوم، پلاک۱/۱ ویژه تمام مقاطع سنی آقایان برگزار می‌شود.

در این جلسه که در نیمه نخست سال، ساعتی پیش از اذان مغرب و عشا تشکیل خواهد شد، به بیان نکات آموزشی صوت و لحن و کیفیت صداپردازی و کیفیت قرائت کلمات و اداء و قواعد تجویدی و فنون قرائت قرآن از سطوح مبتدی تا پیشرفته پرداخته می‌شود.

همچنین جلسه دیگر این مدرس قرآن، نیز روزهای شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در حسینیه علی اکبر(ع) مؤسسه احسن‌الحدیث واقع در تهران، میدان امام حسین(ع)، خیابان ۱۷ شهریور، ابتدای خیابان صفای شرقی برقرار است. بانوان نیز می‌توانند با حضور در این جلسه از مطالبی که ارائه می‌شود، بهره‌مند شوند.

بنابر گفته محمدرضا پورزرگری «پیش از این این جلسه در موسسه دارتحفیظ القرآن الکریم واقع در خیایان ایران برگزار می‌شد که این جلسه از سال 82 تاکنون به مؤسسه احسن‌الحدیث منتقل شده است».

یادآور می‌شود، جلسه این قاری بین‌المللی که یکشنبه‌ها در مسجد پیامبر اعظم(ص) واقع در پارک وی برگزار می‌شد، در حال حاضر لغو شده است.

انتهای پیام
captcha