سرمایه‌گذاران در موقوفات اردبیل حمایت می‌شوند
کد خبر: 3866761
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

سرمایه‌گذاران در موقوفات اردبیل حمایت می‌شوند

گروه اجتماعی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در راستای رونق هر چه بیشتر موقوفات در استان از سرمایه‌گذاران در این حوزه حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم.

سرمایه‌گذاران در موقوفات اردبیل حمایت می‌شوند/ انتخاب امین برای موقوفات در استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، صبح امروز، پنجم دی‌ماه در دیدار با متقاضیان سرمایه‌گذاری در موقوفات خلخال، اظهار کرد: در راستای رونق هر چه بیشتر موقوفات در استان از سرمایه‌گذاران در این حوزه در اردبیل حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم.
 
وی با اشاره به سیاست اوقاف در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران بیان کرد: به همین منظور سرمایه‌گذاران باید طرح‌های خود را در این حوزه به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ارائه کنند تا بررسی‌ها و رسیدگی‌های لازم انجام و با حمایت‌های مورد نیاز زمینه برای اجرایی شدن این طرح‌ها فراهم شود.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل انتخاب امین برای موقوفات در سطح استان را از برنامه‌های مهم دانست و گفت: این کار در راستای جلوگیری از تصرفات در موقوفات و نیز احیاگری و تسهیل در امورات وقفی امری مهم و ضروری است که به دنبال تحقق آن هستیم.
 
ستوده با اشاره به انتخاب دو نفر از افراد معتمد به عنوان امین موقوفات مسجد باب‌الحوائج و مسجد جامع‌السادات کلور تصریح کرد: در صدد هستیم تا در تمامی موقوفات در سطح استان، انتخاب امین را مد نظر قرار دهیم.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به ظرفیت‌های منطقه شاهرود خلخال برای سرمایه‌گذاری در کاشت زعفران و گل محمدی افزود: با توجه به اینکه کاشت زعفران و گل محمدی در مناطق مختلف شاهرود انجام می‌شود، سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌تواند نتایج مثبت و موثری به دنبال داشته باشد.
انتهای پیام
captcha