۲۲ بهمن؛ تجدید بیعت با سردار مقاومت / آیت‌الله طبرسی دلداده ولایت بود
کد خبر: 3877880
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

۲۲ بهمن؛ تجدید بیعت با سردار مقاومت / آیت‌الله طبرسی دلداده ولایت بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، با اشاره همزمانی راهپیمایی ۲۲ بهمن و اربعین سردار شهید سلیمانی، گفت؛ راهپیمایی عظیم ملت قهرمان ایران اسلامی در ۲۲ بهمن امسال تجدید بیعت مجدد با سردار شهیدان جبهه مقاومت است.

۲۲ بهمن؛ تجدید بیعت با سردار مقاومت / آیت‌الله طبرسی دلداده ولایت بودبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، صبح امروز ۲۱ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان این مرز و بوم و با دعوت از همه مردم ولایتمدار دیار علوی، گروه‌ها، نخبگان حوزه و دانشگاه و همه اقشارجامعه و هرکسی که به عزت و عظمت ایران سرافراز فکر می‌کند، اظهار کرد: ۲۲ بهمن امسال قطعا برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی ثبت خواهد شد و این به برکت مجاهدت‌های شهیدان راه حق و جبهه مقاومت است.
وی در ادامه با اشاره به چهل و یکسال عزت و اقتدار جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی رویدادی عظیم و معجزه‌ای بزرگ در قرن معاصر است که تا امروز بسیاری از فرهیختگان، دانشمندان و نویسندگان جهان به این انقلاب بزرگ می‌پردازند و اذعان می‌کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به سال‌های قبل و بعد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی سخت به پیروزی رسید و نقش رهبری بی نظیر امام خمینی (ره) در سال‌های قبل و بعد پیروزی انقلاب و خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله الامام خامنه‌ای هم در بعد رحلت حضرت امام (ره) برهمگان آشکار است.
وی با اشاره به پشتوانه محکم مردمی این نظام در چهل و یک سالگی عمر بابرکت جمهوری اسلامی، تاکید کرد: امام خمینی (ره) با توکل بخدا و با پشتوانه مردمی این ملت قهرمان توانست حکومت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله پهلوی را سرنگون و یک حکومت دینی را در ایران سرفراز مستقر کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به دست نشاندگی حکومت پهلوی در ایران قبل از پیروزی جمهوری اسلامی اظهار کرد: امروز به برکت امام خمینی (ره) و هدایت‌ها و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (حفظه الله) و مجاهدت‌های سرداران و رزمندگان ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار داریم و به برکت خون شهیدان جبهه راه حق و جبهه مقاومت جزو کشور‌های اثرگذار و ممتاز در منطقه و جهان هستیم.
وی ولایتمداری، سازش ناپذیری را مهم‌ترین شاخصه ملت قهرمان و بزرگ ایران اسلامی دانست و افزود: تداوم انقلاب اسلامی و پیروز‌های شگرف آن در میدان‌های بزرگ جهانی و بین‌المللی حاصل مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های مردان بزرگی، چون سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم رزمان او در جبهه‌های حق علیه باطل است و امروز به برکت خون این شهیدان سرافراز ایران اسلامی و جبهه مقاومت، استکبار جهانی و دشمنان اسلام عزیز و انقلاب اسلامی با چالش‌های بزرگ و جدی در منطقه و حتی جهان روبرو شده اند.
استاد حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های مازندران در ادامه سخنان خود ضمن دعوت از همه آحاد ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی و مردم دیار علوی (مازندران)، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن جشن پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن این روز بزرگ با اربعین فرمانده سرافراز اسلام و ایران سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و هم رزمانش، ایران اسلامی صحنه دلدادگی و حماسه آفرینی این ملت بزرگ و قهرمان خواهد بود و این حضور باشکوه تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و ولایت فقیه و شهیدان ایران اسلامی و جبهه مقاومت خواهد بود.

وی ضمن عرض تسلیت بمناسبت ارتحال عالم وارسته و نستوه آیت الله طبرسی نماینده سابق، ولی فقیه در مازندران و عضو مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: آیت‌الله طبرسی همواره در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کرد و مدافع و دلداده واقعی ولایت و انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلامی بود.
وی با اشاره به خدمات چهل ساله این عالم ربانی در سنگر نماز جمعه مرکز استان و نمایندگی، ولی فقیه در مازندران، افزود: آیت‌الله طبرسی همواره در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت پیشگام بود و پیرو حقیقی مکتب نورانی اسلام و اهل بیت (ع) بود.
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران، با اشاره به برخی ویژگی‌های این عالم وارسته، تصریح کرد: خدمات خالصانه این عالم نستوه همواره در نزد مردم فهیم و ولایتمدار مازندران ماندگار خواهد ماند.
امیری به نقش مهم آیت‌الله طبرسی در ایجاد انسجام و وحدت مردم غیور مازندران در سال‌های گذشته، اشاره کرد و ادامه داد: وحدت و همدلی همه جریان‌های مختلف جامعه مورد تاکید این عالم ربانی بود و همواره در شرایط بحرانی و سخت به تقویت جمهوری اسلامی و حفظ وحدت و همدلی در بین همه آحاد جامعه، تاکید داشتند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ضمن عرض تسلیت مجدد به مقام معظم رهبری (حفظه الله)، حوزه‌های علمیه، روحانیت معظم و مردم فهیم و ولایتمدار مازندران و بیت ایشان، تاکید کرد: یاد و نام این شخصیت انقلابی و وارسته همواره برای مردم مازندران زنده خواهد ماند و خدمات خالصانه و ارزشمند وی هم برای مردم ولایتمدار استان به یادگار خواهد ماند و قطعا مردم وفادار مازندران از خدمتگزاران خود تجلیل شایسته‌ای خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha