دعوت وزیر ارشاد به هشتگ‌ خانه‌های نورانی
کد خبر: 3886839
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷

دعوت وزیر ارشاد به هشتگ‌ خانه‌های نورانی

وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی در فضای مجازی، ضمن اشاره به بعثت نبوی و دستاورد این اتفاق عظیم، به اجرای طرح خانه‌های نورانی در شرایط شیوع کرونا پرداخته و مردم را به بهره بردن از آن دعوت کرده است.

هشتگ‌ خانه‌های نورانی

به گزارش ایکنا، پس از شیوع کرونا در کشور و توصیه‌های مسئولان بهداشت به در خانه ماندن و راه‌اندازی کمپین‌هایی همچون در خانه بمانیم، تعدادی از دستگاه‌های قرآنی نیز طرحی با عنوان خانه‌‌های نورانی را برای استفاده شهروندان با محوریت قرآن به اجرا درآوردند.

شب گذشته، دوم فروردین‌ماه، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با انتشار متنی در فضای مجازی به این طرح واکنش نشان داد و مردم را به استفاده از آن دعوت کرد.

وزیر ارشاد در توییت خود نوشته است: «با بعثت نبوی دریچه‌ای به تماشاگه راز گشوده شد. قرآن کریم ره‌آورد این دیدار تماشایی است. روزهای در خانه ماندن فرصتی است تا با پیامبر اعظم(ص) به تماشای هستی بپردازیم. برنامه زیر از این فرصت‌هاست.»

آموزش غیرحضوری در روزهای قرنطینه خانگی به دلیل شیوع کرونا مورد توجه نهادهای دولتی و مردمی قرار گرفته و آموزش‌های قرآن و معارف نیز نباید از این قافله عقب بمانند.

در همین راستا طرح خانه‌های نورانی از سوی ستاد مقابله فرهنگی با کرونا مستقر در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابتدا تا انتهای فروردین‌ ۹۹ اجرا خواهد شد. در این طرح برخی نهادها و مراکز مختلف قرآنی از جمله ایکنا، شورای عالی قرآن و رادیو قرآن همکاری دارند.

توییت وزیر ارشاد در مورد هشتگ‌ خانه‌های نورانی

انتهای پیام
captcha