آغاز «پویش همدلی» در کرمانشاه
کد خبر: 3890805
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳

آغاز «پویش همدلی» در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: پویش همدلی با مشارکت مردم، خیران و مسئولان در این ‎استان آغاز شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به نقل از استانداری، هوشنگ بازوند، استاندار با بیان اینکه خیران، مردم و مسئولان زمینه‌ساز حرکتی مهم خواهند شد، اظهار کرد: با همکاری و مشارکت مردم جلوه‌های زیبایی از نوع‌دوستی و همراهی را در کمک به بیماران استان شاهد خواهیم بود.

وی بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری را در خصوص مشارکت‌های مردمی یادآور شد و افزود: مردم کرمانشاه در بحران‌ها همیشه صحنه‌های شگفت‌انگیزی را خلق کرده‌اند و امروز نیز با مشارکت در پویش همدلی امکان کمک و مساعدت‌های درمانی و معیشتی برای بیماران و مردم آسیب‌دیده فراهم می‌شود.

بازوند از اهدای بسته‌های حمایتی به بیماران، توسط کمک کمیته امداد و بهزیستی خبر داد و گفت: نهادهای حمایتی به همه افراد آسیب‌دیده از شیوع کرونا، مبتلایان اعم از بستری، سرپایی و خانواده‌های متوفیان نیز کمک خواهند کرد.

مدیر ارشد استان از تلاش‌های مردم استان، مدیران و کادر بهداشت و درمان تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: تقاضا داریم پروتکل‌های بهداشتی در روزهای آینده با جدیت در همه حوزه‌ها رعایت شود و دانشگاه نیز نظارت مستمر داشته باشد.

وی پشتیبانی صنعتگران، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های اجرایی را از دانشگاه علوم پزشکی قابل تقدیر دانست و گفت: برای حفظ سلامت مردم از همه ظرفیت‌ها و امکانات استفاده خواهیم کرد. با اعلام شماره حساب رسمی هلال احمر، این پویش راه‌اندازی و امکان حضور همگانی فراهم می‌شود.

انتهای پیام
captcha