برنامه‌های صداوسیمای خوزستان در ماه رمضان
کد خبر: 3893039
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۷

برنامه‌های صداوسیمای خوزستان در ماه رمضان

مدیرکل صداوسیمای خوزستان گفت: برنامه‌های متنوعی در ماه مبارک رمضان امسال تدارک دیده شده که بخشی از آن‌ها ویژه افطار، برخی برای وقت سحر و بخش دیگر، برنامه‌های عصرگاهی و شبانگاهی هستند.

اعلام برنامه های صدا و سیمای خوزستان در ماه مبارک رمضان( پنجشنبه ارسال شود )

مسلم رحیمی، مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا، درباره برنامه‌های صدا و سیمای استان در ماه رمضان گفت: برنامه‌های متنوعی در ماه مبارک رمضان امسال تدارک دیده شده که بخشی از آن‌ها ویژه افطار، برخی برای وقت سحر و بخش دیگر، برنامه‌های عصرگاهی و شبانگاهی هستند.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها روشنی‌های شهر است که ویژه‌برنامه افطار ماه مبارک رمضان ما خواهد بود و همه روزه ساعت ۱۹:۲۰ پخش می‌شود. سحرخیزان ویژه‌برنامه سحرگاهی ماه مبارک رمضان نیز هر شب ساعت ۳:۳۰ بامداد برای میهمانان ماه الهی پیش‌بینی شده است. این برنامه با کارشناسی آیت‌الله حیدری و استاد معلمی همراه خواهد بود.

رحیمی ادامه داد: خیزران عنوان ویژه‌برنامه عصرگاهی افطار به زبان عربی است. این برنامه به صورت ترکیبی نمایشی و طنز تهیه و پخش می‌شود. همچنین نجوای بندگی ویژه‌برنامه شبانگاهی ماه مبارک رمضان است که هر شب ساعت ۱۵ دقیقه بامداد پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان افزود: همدلی ویژه‌برنامه رزمایش رمضانی ما است. این برنامه انعکاس کمک‌های مردمی تمامی شهرستان‌های استان خوزستان است که در قالب برنامه زنده هر شب ساعت ۲۲:۲۵ در نظر گرفته شده است.

به گفته رحیمی، زمزمه‌های آسمانی ویژه‌برنامه جمع‌خوانی قرآن کریم از شهرستان‌های استان خوزستان نیز هر روز ساعت ۱۷:۴۵ پخش می‌شود. زلال معرفت عنوان ویژه‌برنامه کلام شخصیت‌ها و علمای استان خوزستان است که برای این ماه پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: رادیو خوزستان در راستای اشاعه فرهنگ تلاوت قرآن پخش روزانه یک صفحه از آیات الهی با ترجمه را به عنوان برنامه خود در ماه مبارک قرار داده است.

انتهای پیام
captcha