اجرای رزمایش «کمک مؤمنانه» در مرند
کد خبر: 3893677
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰

اجرای رزمایش «کمک مؤمنانه» در مرند

فرمانده سپاه مرند گفت: مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه به منظور خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا همزمان با آغاز ماه رمضان در این شهرستان آغاز می‌شود.

اجرای رزمایش «کمک مؤمنانه» در مرندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا هنرور، فرمانده سپاه مرند روز پنج‌شنبه، چهارم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: مرحله اول رزمایش کمک مومنانه به منظور خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا با محوریت کمک‌های جمع‌آوری شده توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و با پشتیبانی تمامی آحاد مردم به خصوص خیران همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در مرند آغاز می‌شود.

وی افزود: پس از سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان و لزوم حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند، سپاه و بسیج لبیک‌گویان، درصدد اجرای فرمان معظم له برآمدند و ما امروز شاهد سه هزار بسته معیشتی آماده تحویل به نیازمندان و آسیب‌دیدگان، در سایه کمک‌های مردمی با استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان هستیم.

هنرور، هدف از برگزاری این رزمایش را کمک به اقشار آسیب‌پذیر به‌واسطه شیوع ویروس کرونا دانست و افزود: با شبکه گسترده مردمی بسیج در شهرستان، خانواده‌ها شناسایی شده و کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده با سازماندهی منسجم، هدایت‌شده و با نظارت میان نیازمندان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرند، گفت: مرحله اول رزمایش، همزمان با سراسر کشور با سه هزار بسته معیشتی آماده، حاوی برنج، روغن، مرغ، تن ماهی و ماکارونی در محل حسینیه حضرت امام خمینی(ره) آغاز و مرحله دوم و سوم رزمایش به ترتیب در سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) و آخر ماه رمضان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha