جهاددانشگاهی خاستگاه نیروهای ارزشی و علمی است
کد خبر: 3907400
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷

جهاددانشگاهی خاستگاه نیروهای ارزشی و علمی است

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی گفت: جهاددانشگاهی با ماهیت انقلابی، علمی و فرهنگی خود زمینه‌ساز  تربیت نیروهای ارزشی و علمی در کشور است.

جهاد دانشگاهی خواستگاه نیروهای ارزشی و علمی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان‌غربی، امروز، 8 تیر ماه اعضای سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی پیام نور آذربایجان‌غربی با حجت‌الاسلام سجاد بیگی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های پیام نور و فرهنگیان آذربایجان‌غربی دیدار کردند.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی، در این دیدار با اشاره به نقش ارزشمند جهاددانشگاهی در پیشبرد توسعه علمی و ارتقای فرهنگی کشور بیان کرد: جهاددانشگاهی با ماهیت انقلابی، علمی و فرهنگی خود زمینه‌ساز  تربیت نیروهای ارزشی و علمی در کشور بوده و با توجه به فعالیت‌های جهاددانشگاهی چه در محیط دانشگاه و چه در خارج از آن در سطح کشور و استان، این نهاد انقلابی، در ویترین موفقیت‌های نظام می‌درخشد.

حجت‌الاسلام بیگی افزود: نقش جهاددانشگاهی و سازمان دانشجویان وابسته به آن نسبت به سایر تشکل‌ها و نهادهای دانشجویی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و باید با توجه به بستر آماده‌ای که دارد در رأس فعالیت‌های فرهنگی، دانشجویی و دانشگاهی قرار گرفته و ظرفیت بالای خود را به کار بندد.

وی ادامه داد: وجه شناخته شده جهاددانشگاهی، بستر آماده فعالیت علمی، ارزشی، رسانه‌ای و استقرار این نهاد در مهم‌ترین دانشگاه‌های کشور از جمله بزرگ ترین سرمایه‌های فرهنگی دانشگاهی و از امتیازات جهاد دانشگاهی به شمار می‌رود.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور و فرهنگیان آذربایجان‌غربی، با اشاره به جایگاه رسانه‌های ایجاد شده از سوی جهاددانشگاهی تصریح کرد: فضای گفت و شنود در محیط جهاددانشگاهی آماده بوده و رسانه‌های این نهاد از جمله «خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا» و «خبرگزاری بین‌المللی قرآنی ایکنا»، نشان دهنده توانایی بالای جهاددانشگاهی است و انتظار می‌رود که با تلاش والاتر و درخشش بیشتر در فضای مجازی و دهکده جهانی ارتباطات موفقیت‌های بیشتری را ازآن خود کند که در این بین «خبرگزاری بین‌المللی قرآن، ایکنا» از مجموعه‌های انقلابی و مرکز جذب نیروهای ارزشی در زمینه رسانه است.

وی در پایان بیان کرد: پیوند ارتباطی میان جهاددانشگاهی باید با استفاده از رسانه با مسئولان، دانشجویان و عموم مردم پررنگ‌تر شده، با ورود هرچه بیشتر به زمینه‌های علمی و ارزشی هم چنان در آسمان ایران، خوش بدرخشد.

انتهای پیام
captcha