ارسال ۸۳۴ اثر به جشنواره مطبوعات شمالغرب کشور
کد خبر: 3911060
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳

ارسال ۸۳۴ اثر به جشنواره مطبوعات شمالغرب کشور

دبیر پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های شمالغرب کشور، گفت: ۸۳۴ اثر به پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های شمالغرب کشور ارسال شده است.

ارسال ۸۳۴ اثر به جشنواره مطبوعات شمالغرب کشوربه گزارش ایکنا از اردبیل، شهروز کامجو، دبیر پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های شمالغرب کشور، ۲۸ تیرماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره به پایان رسیده و آثار فاخری از تمامی استان‌های شرکت کننده ارسال شده است.
دبیر پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های شمالغرب کشور تصریح کرد: ۸۳۴ اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های شمالغرب کشور ارسال شده است.
وی با اشاره به اینکه این تعداد اثر از نویسندگان و خبرنگاران استان‌های اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی قابل توجه است، بیان کرد: با توجه به اینکه مهلت ارسال آثار تمدید نخواهد شد، داوری آثار به زودی آغاز می‌شود.
کامجو گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های تعریف شده در رعایت فاصله گذاری اجتماعی، فعلا تصمیم قطعی در خصوص زمان و مراسم برگزاری مراسم اختتامیه اتخاذ نشده است.
بخش اصلی این جشنواه شامل محور‌های سرمقاله، یادداشت، گزارش، مصاحبه، تیتر، خبر، عکس (تک عکس، گزارش خبری)، صفحه‌آرایی و بخش ویژه شامل موضوع فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت سردار قاسم سلیمانی و گام دوم انقلاب و بخش جنبی نیز در محور مدیریت شهری (شهر انسان محور) می‌باشد.

انتهای پیام
captcha