توزیع کتاب به ارزش ۲۴۳ میلیون تومان بین کانون‌های مساجد کامیاران
کد خبر: 3931243
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

توزیع کتاب به ارزش ۲۴۳ میلیون تومان بین کانون‌های مساجد کامیاران

رئیس اداره ارشاد اسلامی کامیاران با اشاره به فعالیت کتابخانه‌های کانون‌های مساجد شهرستان کامیاران از توزیع ۲۴۳ میلیون تومان کتاب بین کانون‌های مساجد شهرستان کامیاران خبر داد.

زبیر حسین‌پناهی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مساجد بازوان توانمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تقویت فعالیت‌های فرهنگی به ویژه در عرصه کتاب و کتابخوانی هستند و در حال حاضر 38 کانون در مساجد کامیاران فعال هستند.

وی از تأسيس 4 کانون جدید فرهنگی ـ هنری در مساجد اين شهرستان خبر داد و افزود: با احتساب اين تعداد تا قبل از پایان سال تعداد کانون‌های مساجد کامياران به 42 باب افزايش مي‌يابد.

حسین‌پناهی با اشاره به اینکه شهرستان کامیاران دارای 10 باب کتابخانه عمومی و بالغ بر 30 کتابخانه در سطح کانون‌های مساجد است، بیان کرد: تاکنون 243 میلیون تومان کتاب بین کانون‌های مساجد این شهرستان توزیع شده است.

وی با اشاره به اهمیت توزیع کتاب بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: توزیع کتاب گام ارزشمندی در راستای ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی و توسعه فرهنگی جامعه به شمار می‌رود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران به فعالیت 34 باب کانون در سطح روستاهای این شهرستان یادآور شد: سال گذشته در اربعین حسینی موکب‌هایی در کامیاران برپا شد که با استقبال جامعه شیعه و سنی روبرو بود اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا هیچ موکبی در سطح این شهرستان برپا نشد.

انتهای پیام
captcha