موضوع «بازیگران اجتماعی و سیاست‌گذاری امور خیر در ایران» بررسی می‌شود
کد خبر: 3939784
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
در پیش‌همایش چهارم «خیر ماندگار»؛

موضوع «بازیگران اجتماعی و سیاست‌گذاری امور خیر در ایران» بررسی می‌شود

پیش‌همایش چهارم خیر ماندگار روز پنجشنبه، 20 آذرماه به بررسی موضوع «بازیگران اجتماعی و سیاست‌گذاری امور خیر در ایران» می‌پردازد.

به گزارش ایکنا، سومین همایش ملی خیرماندگار در هفت محور شامل «مباحث نظری»، «تجربه‌های جهانی»، «تجربه‌های ملی»، «نقش نهاد‌های بازیگر عرصه خیر»، «آسیب‌ها و چالش‌های حکمرانی امور خیر در ایران»، «حکمرانی مطلوب امور خیر و نیکوکاری در ایران» و «ایده‌های نو برای حکمرانی امور خیر در ایران» به همت بنیاد خیریه راهبری آلاء، دانشگاه اصفهان، سازمان اوقاف و امور خیریه و خبرگزاری ایکنا طی ۱۲ اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

در این راستا، بنیاد آلا اقدام به برگزاری پیش‌همایش‌های ملی خیر ماندگار کرده است. پیش‌ همایش چهارم، پنجشنبه، 20 آذرماه از ساعت 18 تا 20 با حضور رضا درمان، رئیس شبکه ملی مؤسسات نیکوکاری و خیریه، محمدرضا پویافر، عضو کمیته علمی همایش و هیئت علمی دانشگاه و نسیم یادگاری، مدیرعامل خیریه مانیز برگزار می‌شود.

طی برگزاری این پیش‌همایش، موضوع «بازیگران اجتماعی و سیاست‌گذاری امور خیر در ایران» بررسی می‌شود. همچنین، این برنامه از درگاه‌هایی همچون شبکه اینستاگرام به نشانی khairemandegar@ و آپارات به نشانی khairemandegar/live قابل مشاهده است.

علاقه‌مندان برای ثبت نام و شرکت در این پیش‌همایش می‌توانند به لینک ثبت نام به نشانی khairemandegar.com مراجعه کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت سومین همایش ملی خیر ماندگار به نشانی اینترنتی conf.ala.org.ir و شبکه اجتماعی khairemandegar@ مراجعه کنند و یا با شماره ۸۸۲۵۸۹۰۰ - ۰۲۱ تماس گیرند.

 

موضوع بازیگران اجتماعی و سیاست‌گذاری امور خیر در ایران

انتهای پیام
captcha