آغاز فاز دوم طرح «ارزیابی و پایش مؤسسات قرآنی» در کردستان
کد خبر: 3943316
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

آغاز فاز دوم طرح «ارزیابی و پایش مؤسسات قرآنی» در کردستان

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان از آغاز فاز دوم طرح «ارزیابی و پایش مؤسسات قرآنی» استان، از امروز ششم دی‌ خبر داد و گفت: دو تیم کار ارزیابی و پایش مؤسسات قرآنی را انجام خواهند داد.

ناصر علیپور، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در حال حاضر 35 مؤسسه قرآنی فعال در سطح استان کردستان وجود دارد که در مرحله اول ارزیابی و پایش مؤسسات قرآنی، مورد سنجش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه فاز اول این طرح که به صورت خوداظهاری بود، به اتمام رسیده است، افزود: در فاز دوم طرح ارزیابی و پایش مؤسسات قرآنی دو تیم‌ ارزیاب در قالب بازدید، عملکرد مؤسسات قرآنی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان به ارائه آموزش‌های لازم به دو تیم‌ ارزیابی از سوی سازمان دارالقرآن‌کریم اشاره کرد و افزود: این دو تیم متشکل از مسئول دارالقرآن استان و مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت کردستان بوده و دیگر تیم شامل کارشناس دارالقرآن و نایب رئیس اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت استان هستند که تیم اول اجرای طرح ارزیابی و پایش مؤسسات قرآنی سنندج و تیم دوم ارزیابی مؤسسات قرآنی شهرستان‌ها را بر عهده دارند.

وی اعلام کرد: امیدواریم با اجرای این طرح به اطلاعات دقیق از فعالیت‌های مؤسسات قرآنی، نقاط قوت و توانمندی‌های آنها، ضعف‌ها و کمبودها و ظرفیت‌های این مؤسسات دست پیدا کنیم.

علیپور با اعلام اینکه در این مرحله وضعیت مکانی، فعالیت، بیمه اعضا، فعالیت‌های مؤسسات قرآنی مورد بررسی قرار می‌گیرد، بیان کرد: کار فاز دوم پایش و ارزیابی مؤسسات قرآنی استان کردستان، از امروز ششم دی‌، آغاز شده و تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

وی در پایان یادآور شد: با پایان یافتن مرحله دوم پایش و ارزیابی مؤسسات قرآنی استان کردستان کار رتبه‌بندی مؤسسات قرآنی در سطح استان آغاز می‌شود.

انتهای پیام
captcha