خواسته سردار سلیمانی برآورده کردن نیاز مردم است
کد خبر: 3943917
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴

خواسته سردار سلیمانی برآورده کردن نیاز مردم است

استاندار اصفهان با اشاره به خواست و تلاش حاج قاسم سلیمانی در برآورده کردن نیاز مردم و رفع مشکلات همگانی اضافه کرد: اگر هم و غم ما کمک‌های مؤمنانه باشد هم موجبات شادی دل مؤمنان و هم موجب شادی روح پاک حاج قاسم سلیمانی شده‌ایم.

خواسته سردار سلیمانی برآورده کردن نیاز مردم و رفع مشکلات همگانی استبه گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی امروز در حاشیه نشست بررسی برنامه‌های ستاد دهه فجر و دهه بصیرت استان افزود: هرچه از زمان شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیشتر می‌گذرد، ویژگی‌های این شهید بیشتر مشخص‌ می‌شود و خلوص او نزد آحاد مختلف جامعه بیشتر تجلی پیدا می‌کند.

رضایی گفت: شهادت سردار سلیمانی از یک سو برای جامعه غبطه‌آور است که چرا فرصت استفاده بیشتر از او را ندارد، اما از سوی دیگر برای خود او سعادت ابدی به همراه آورد زیرا او مردی بود که لیاقت چنین مُردن خدایی را داشت.

استاندار اصفهان با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: در برنامه‌ها و شعارها باید هم و غم همگان مبتنی بر دوری از مسائل حاشیه‌ای و تکیه بر وحدت باشد زیرا دشمن تلاش می‌کند تا از کاه، کوه بسازد.

وی دلیل اصلی مشکلات امروز جامعه را تحریم‌ها ناجوانمردانه استکبار و بخشی را هم ناشی از شیوع ویروس کرونا دانست و تصریح کرد: بر همین اساس از یکسو باید ظلم و ستم استکبار برای مردم تشریح و از سوی دیگر در برنامه‌ها و فعالیت‌ها، روح امید به جامعه تزریق شود.

رضایی همچنین با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: فرصت فضای مجازی ظرفیتی است که باید در کلیه برنامه‌ها از آن به شکل احسن استفاده شود.

وی توجه به وضعیت معیشتی مردم را از دیگر اولویت‌ها در برنامه‌های ستاد دهه بصیرت عنوان کرد و افزود: نقطه حرکت جامعه ‌در این ایام سوق یابی فعالیت‌ها به سمت کمک‌های مومنانه است، زیرا باید توجه داشته باشیم که رفع مشکلات معیشتی در درجه اول اهمیت قرار دارد.

استاندار اصفهان با اشاره به خواست و تلاش حاج قاسم سلیمانی در برآورده کردن نیاز مردم و رفع مشکلات همگانی اضافه کرد: اگر هم و غم ما کمک‌های مومنانه باشد هم موجبات شادی دل مومنان و هم موجب شادی روح پاک حاج قاسم سلیمانی شده‌ایم.

رضایی تصریح کرد: در این ایام باید با استفاده از تجارب دستگاه‌های مختلف و استان‌های دیگر از کلیه ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده شود و همانطوری که از اصفهان انتظار می‌رود خلاقیت و میدانداری خود را در این ایام به منصه ظهور برساند.

استاندار اصفهان با پیشینه همراهی و رفاقت صمیمانه حاج احمد کاظمی و حاج قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: این از ویژگی‌هایی بارزی است که در این ایام با سالگرد شهادت این دو شهید مناسبت دارد و لازم است بر آن نیز تاکید شود.

وی تصریح کرد: امسال برنامه‌های بسیار مناسبی برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی توسط دستگاه‌های مختلف با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی شده است.

رضایی به بسیج ظرفیت‌ها در این زمینه اشاره کرد و گفت: علاوه بر تولید محتواهای مناسب، ظرفیت‌های رسانه‌ای از جمله فضای شبکه دانش آموزش شاد به این موضوع اختصاص پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: فرمانداری‌ها، ظرفیت فرهنگی شهرداری‌ها، دفاتر سازمان تبلیغات، ظرفیت‌های سپاه و بسیج و تبلیغات دینی در ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) بسیج شده‌اند تا برنامه‌های شایسته‌ای در این ایام برگزار شود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: در این ایام برنامه‌های متعددی از جمله جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مومنانه، آزادی ۱۱۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد، مسابقات فرهنگی، تولید و توزیع محصولات رسانه‌ای در قالب صوتی، تصویری و متنی، رونمایی از تندیس حاج قاسم سلیمانی در یکی از مسابقات فوتبال، حرکت دوچرخه‌سواران از اصفهان به سمت مرقد شهید سلیمانی از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام
captcha