آغاز طرح «راهیان‌نور مجازی» در البرز
کد خبر: 3944182
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

آغاز طرح «راهیان‌نور مجازی» در البرز

مسئول سازمان اردویی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز از آغاز اردوهای راهیان‌نور مجازی در استان خبر داد و گفت: این برنامه تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

افتتاح طرح «راهیان‌نور مجازی» در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، سعید اخلاقی، مسئول سازمان اردویی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز، 9 دی‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات سپاه البرز برگزار شد از آغاز اردوهای راهیان‌نور مجازی در استان خبر داد و گفت: برنامه راهیان‌نور هر سال در سراسر کشور و از جمله البرز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: امسال با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری سفرهای اردوهای راهیان‌نور، این برنامه با تولید محتواهای جذاب و هنری در قالب فضای مجازی و از طریق کانال‌های داخلی و شبکه شاد آموزش و پرورش به‌صورت مجازی اجرا می‌شود.

مسئول سازمان اردویی سپاه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به اینکه مرحله اول اجرای این طرح از امروز آغاز شده و تا 13 دی‌ماه ادامه دارد، گفت: اجرای این برنامه تا پایان سال تحصیلی در البرز ادامه دارد.

اخلاقی با تأکید بر اینکه طرح راهیان‌نور مجازی با محوریت ترویج ارزش‌ها، فرهنگ ایثار و شهادت و مسائل اعتقادی و اجتماعی برگزار می‌شود، گفت: این اردوها در قالب انیمیشن و موشن‌گرافی برگزار خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: همچنین روایت‌های اردوی راهیان‌نور مجازی با روایتگری راویان دفاع‌مقدس و پیشکسوتان آن انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha