افزایش ۴۵ درصدی حمایت‌های مالی از ایتام ماکو
کد خبر: 3946600
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

افزایش ۴۵ درصدی حمایت‌های مالی از ایتام ماکو

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماکو با اشاره به حمایت ۱۲ میلیارد ریالی حامیان از ایتام و فرزندان محسنین این شهرستان گفت: این حمایت‌ها در سال جاری ۴۵ درصد رشد داشته است.

ارسالی| افزایش 45 درصدی حمایت‌های مالی از ایتام ماکومحمد محمدنژاد، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماکو، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه خیرین و حامیان ماکو از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 12 میلیارد ریال در راستای کمک به ایتام و فرزندان محسنین مساعدت کرده‌اند، بر اهمیت پیگیری این امر به‌صورت جدی نیز اشاره کرد.

وی تصریح کرد: میزان مساعدت سال جاری حامیان نسبت به زمان مشابه سال گذشته با رشد 45 درصدی همراه بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماکو ادامه داد: هم‌اکنون تعداد یک هزار و 450 نفرحامی نیکوکار، حمایت از 420 نفر از ایتام و محسنین را بر عهده ‌دارند که از این تعداد، 140 نفر یتیم و 280 نفر فرزندان محسنین هستند.

محمدنژاد ضمن تقدیر از حامیان تصریح کرد: هم‌اکنون متوسط سرانه دریافتی نقدی ایتام شهرستان ماکو 1/5 برابر میانگین استانی است.

وی در ادامه همچنین با تاکید براینکه برکت زندگی هر خیری ریشه در کمک به ایتام دارد، افزود: تمام کسانی که توانایی مالی دارند به مشارکت در طرح اکرام ایتام و کمک به کودکان نیازمند بشتابند و این افراد نباید از کم شدن مالی که در راه خداوند می‌بخشند بترسند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه خداوند خیران را به برکت و فزونی مال وعده داده است، افزود: در جامعه‌ای که مسلمان اکثریت هستند و پیرو مکتب شیعه، کاملا بدیهی است که در اولویت برنامه‌های خیریه هر خانواده‌ای باشد.

انتهای پیام
captcha