لزوم رعایت اخلاق‌مداری در مناظرات انتخاباتی
کد خبر: 3975619
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد؛

لزوم رعایت اخلاق‌مداری در مناظرات انتخاباتی

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: کاندیداها باید همیشه در مناظرات خود اخلاق را رعایت کرده، از دروغگویی و تخریب رقیبان اجتناب کنند.

ارسالی/ لزوم اخلاق‌مداری در مناظرات انتخاباتی/ هر ایرانی باید مبلغ حضور حداکثری باشدحجت‌الاسلام‌ عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، ۱۴ خردادماه، در مراسم گرامیداشت سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، اظهار کرد: امام خمینی(ره) جایگاه رفیع و ویژه‌ای برای مردم ایران داشته و دارد. تمام حرف‌های ایشان برای مردم قابل پذیرش بود و اگر می‌خواست می‌توانست مسئولان را خود انتصاب کند ولی فرمودند که انتصاب مسئولان و تمام امور با رأی و نظر مردم باشد. مقام معظم رهبری نیز فرمودند که من ملتزم به رأی مردم هستم و اگر مردم به کسی که مورد تأیید من نیست رأی دهند، به رأی آن‌ها احترام می‌گذارم.

وی افزود: خط مشی و نظریه قوی امام خمینی(ره) برای ادامه راه انقلاب به انتخابات، پشتوانه مردم، سیره نبوی و ائمه اطهار(ع) و قرآن پیوند خورده است که بیانگر دوراندیشی و نگرش قوی این حضرت بود. 

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انتخابات و سیستم انتخابات کشور ما با کفایت امام خمینی(ره) در جای جای نهادهای قانونی جمهوری اسلامی تثبیت شده و غیر قابل تغییر است، اظهار کرد: سه مطلب عدالت‌خواهی، تحول اقتصادی و اخلاق‌مداری اسلامی، مطالبه مردم شریف ایران از کاندیداهای اصلح در انتخابات است. 

وی گفت: امام خمینی(ره) به ما آموخت که پیشرفت کشور و انقلاب در سایه حمایت همه جانبه از ولایت فقیه بوده و اگر دشمنان کسی را تخریب کنند، آن شخص مناسب است و اگر در تأیید کسی باشند باید به صلاحیت آن تردید کرد. 

حجت‌الاسلام دیرباز تأکید کرد: کاندیداها باید همیشه در مناظرات خود اخلاق را رعایت کرده، از دروغگویی و تخریب رقیبان اجتناب کنند و هر ایرانی باید مبلغ اسلام و مشارکت حداکثری باشد.

انتهای پیام
captcha