3 میلیون و 634 هزار نفر در اصفهان واجد شرایط رأی دادن هستند
کد خبر: 3978249
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
حضور ملی؛ اقتدار ایران / ۲

3 میلیون و 634 هزار نفر در اصفهان واجد شرایط رأی دادن هستند

استاندار اصفهان گفت: در استان سه میلیون و ۶۳۴ هزار و ۱۱۴ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد ۷۹ هزار و ۳۲۹ نفر رأی اولی محسوب می‌شوند.

3 میلیون 634 هزار نفر در استان اصفهان واجد شرایط رأی دادن هستند

به گزارش ایکنا، عباس رضایی، استاندار اصفهان، صبح امروز 28 خردادماه، در حاشیه آغاز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان، اظهار کرد: انتخابات در استان اصفهان در سه هزار و 465 شعبه اخذ رأی آغاز شده است و 65 هزار نفر به‌عنوان مجریان برگزاری انتخابات فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان سه میلیون و 634 هزار و 114 نفر واجد شرایط رأی دادن هستند، افزود: از این تعداد، 79هزار و 329 نفر رأی اولی محسوب می‌شوند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: مردم فهیم و همیشه در صحنه استان اصفهان، در مقاطع مختلف همواره در صحنه بوده و صحنه‌های بسیار زیبایی را خلق کرده‌اند که نمونه بارز آن در مقاطع پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و انتخابات متعدد بوده است و امروز نیز با حضور در انتخابات، برگ زرین دیگری در صفحات پرافتخار خودشان ثبت و ضبط می‌کنند.

رضایی با اشاره به وضعیت کرونا در استان اصفهان، گفت: وضعیت استان در مقایسه با سایر نقاط کشور بهتر است، اما باز هم از مردم عزیز استان انتظار داریم برای حفظ سلامت خود و دیگران، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. مجریان برگزاری انتخابات تمهیدات لازم را در این زمینه پیش‌بینی کرده‌اند، ولی در هر صورت رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک، پرهیز از تجمع، استفاده از خودکار شخصی و ... برای حفظ سلامت مردم باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار اصفهان بیان کرد: از مردم استان انتظار داریم رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام
captcha