اعلام فراخوان پویش «به تو از دور سلام» در کردستان
کد خبر: 3980278
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

اعلام فراخوان پویش «به تو از دور سلام» در کردستان

فراخوان دومین دوره پویش «به تو از دور سلام» به همت دفتر ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از میلاد با سعادت امام رضا(ع) تا عید سعید قربان در سطح دانشگاه‌های استان کردستان اعلام شد.

حجت‌الاسلام محرمعلی بیابانی، مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دومین دوره پویش «به تو از دور سلام» به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) تا عید سعید قربان از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان از یکم تا ۳۰ تیر ماه سال جاری فرصت دارند تا در بخش‌های مختلف این پویش شامل کتابخوانی، محتوای صوتی (پادکست)، عکس و بخش ادبی شرکت کنند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کردستان به نحوه شرکت در این پویش سراسری اشاره و بیان کرد: در بخش کتابخوانی پویش دانشجویی «به تو از دور سلام» شرکت‌کنندگان می‌توانند فایل کتاب امام رضا(ع) و زندگی گزارش‌ها و داستان‌هایی کوتاه از زندگی و شیوه رفتاری امام رضا(ع) را از سامانه پویش در سایت لبیک دریافت و همان جا به سؤالات پاسخ دهند.

وی ادامه داد: در بخش ادبی شرکت‌کنندگان می‌توانند، خاطره، شعر، داستان، سفرنامه و دل نوشته خود را با موضوع امام رضا(ع) و یا سفر زیارتی عمره دانشجویی خود را ارسال کنند، شرکت‌کننده باید صاحب اثر باشد و آثار در قالب فایل متنی(word) ارسال شود.

حجت‌الاسلام بیابانی افزود: در بخش محتوای صوتی(پادکست)، شرکت‌کنندگان می‌توانند با موضوع یک حدیث از امام رضا(ع) در هوای حرم دلتنگی‌ها و شوق زیارت امام رضا(ع) محتوای صوتی حداقل سه دقیقه و بدون موسیقی ارسال کنند. متن مورد نظر را با صدای خود شرکت‌کنندگان ضبط و ارسال شود.

وی با اشاره به اینکه محتوای صوتی شرکت‌‌کنندگان تبدیل به پادکست شده و منتشر می‌شود، بیان کرد: عکس نوشته، ارسال متن ادبی پیرامون عکس‌های پیشنهاد شده (حداکثر در ۱۲۰ کاراکتر) عکس، عکس‌های یادگاری دسته جمعی در حرم امام رضا(ع) و عکس‌های کاروانی عمره دانشجویی برگزیدگان بخش با رأی مخاطبان انتخاب خواهند شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه کردستان یادآور شد: کاربران می‌توانند از یکم لغایت ۳۰ تیرماه با مراجعه به آدرس pouyesh.labbayk.ir و ثبت‌نام در سامانه، ما را در این پویش همراهی کنند.

انتهای پیام
captcha