کمک ۵۰۰ میلیون تومانی کمیته امداد البرز به آسیب‌دیدگان لانیز
کد خبر: 3983535
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

کمک ۵۰۰ میلیون تومانی کمیته امداد البرز به آسیب‌دیدگان لانیز

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نساء گفت: کمیته امداد البرز به مددجویان و سایر آسیب‌دیدگان آتش‌سوزی روستای لانیز جاده چالوس، ۵۰۰ میلیون تومان کمک کرد.

کمک ۵۰۰ میلیون تومانی کمیته امداد البرز به آسیب‌دیدگان لانیز

به گزارش ایکنا از البرز، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) نساء، سیدبشیر شفیعی، رئیس کمیته امداد نساء با بیان گزارشی از وضعیت مددجویان آسیب‌دیده از حوادث، گفت: کمک ۵۰۰ میلیون تومانی کمیته امداد البرز شامل هزینه خسارت آتش‌سوزی خانه مددجویی، اهدای یخچال، گاز و وسایل آشپزخانه به آسیب‌دیدگان و همچنین توزیع سبد کالا و غذای‌ گرم بین خانوارها می‌شود.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین این نهاد با بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و سپاه پاسداران جهت هزینه ساخت منزل مسکونی مددجویان آسیب‌دیده، گفت: طبق این تفاهم‌نامه بازسازی منزل مددجوی آسیب‌دیده از این حادثه توسط نهادهای مذکور انجام می‌شود.

شفیعی با بیان اینکه کمیته امداد برای دستیابی به راهبردهای اساسی خود، طرح بیمه حوادث ساختمان و وسایل منازل مددجویان را در دست اجرا دارد، افزود: به‌منظور پیشگیری از مشکلات ناشی از حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی، منازل مسکونی و اثاثیه خانوار مددجوی البرزی تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفته است.

وی با اشاره به میزان خسارت پرداختی، بیان کرد: به ازای هر مددجوی حادثه‌ دیده بر اثر حوادث غیرمترقبه تا سقف ۲۵ میلیون تومان از خانوارهای مددجو حمایت می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در صورت وقوع حادثه پنج میلیون تومان به‌صورت بلاعوض و برای اسکان موقت به مددجویان داده می‌شود، اظهار کرد: منزل مددجویانی که در منازل استیجاری به‌سر می‌برند نیز بیمه می‌شود.

انتهای پیام
captcha