فعالان قرآنی پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر تجلیل شدند
کد خبر: 4010958
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

فعالان قرآنی پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر تجلیل شدند

طی مراسمی از فعالان و متسابقان قرآنی پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر و مقام‌آوران این پایگاه در بیست ویکمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌ها و بانوان شاغل نداجا تجلیل شد.

به گزارش ایکنا، مراسم تجلیل از فعالان و متسابقان قرآنی پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر و مقام‌آوران بیست‌ویکمین دوره مسابقات قرآنی خانواده‌ها و بانوان شاغل نداجا با حضور حجت‌الاسلام حسن‌زاده، معاون نظارت و ارزشیابی مکتبی اداره عقیدتی ـ سیاسی نداجا و دریاداردوم سیدمرتضی درخوران، فرمانده پایگاه و حجت‌الاسلام موسوی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی پایگاه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرک کوهدشت پاد خرمشهر برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام حسن‌زاده، معاون نظارت و ارزشیابی مکتبی اداره عقیدتی ـ سیاسی نداجا گفت: پایگاه دریایی خرمشهر همیشه در زمینه‌های قرآنی جز مناطق و پایگاه‌های فعال و مقام‌آور در مسابقات قرآنی نیروی دریایی و حتی ارتش بوده است و هم اکنون نیز شاهد درخشش قرآنیان این پایگاه هستیم.

وی به نقش قرآن میان کارکنان و خانواده‌های نداجا اشاره کرد و گفت: بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی موجب ارتقای روحیه و توان نظامی کارکنان خواهد شد و همچنین فرزندانی که در این خانواده‌ها رشد و پرورش پیدا می‌کنند از آسیب‌های اجتماعی مصون خواهند ماند و سعی می‌کنند تا قول و فعل و گفتار خود را به آموزه‌های قرآنی نزدیک کنند.

حسن ختام این مراسم تجلیل از خانواد‌ه‌‌های مقام‌آور مسابقات قرآن نداجا و متسابقان و فعالان قرآنی پایگاه دریایی خرمشهر با اعطای هدیه و لوح تقدیر بود.

انتهای پیام
captcha