دوره آموزش آشنایی با قوانین و مقررات سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد
کد خبر: 4027927
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱

دوره آموزش آشنایی با قوانین و مقررات سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد

دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات سازمان اسناد و کتابخانه ملی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان امروز ۲۱ دی‌ماه در سالن جلسات سردار سلیمانی اداره تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات سازمان اسناد و کتابخانه ملی که امروز 21 دی‌ماه در سالن جلسات سردار سلیمانی این اداره برگزار شد، گفت: نظام اسلامی یکی از حلقه‌های مفقوده تعالی انسان است که باعث می‌شود بشر غیرمعصوم را به معصوم وصل کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین عوامل و عناصر شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی، تلاش برای تولید و تحقق دانش تمدنی نوین است، تصریح کرد: اسلام دینی فطری است که مختص به همه ادیان و مذاهب است و برای رسیدن به قله‌های سعادت تمرین و آماده سازی نیاز است.

حجت‌الاسلام گرزین با بیان اینکه تمدن جهانی بدون رکن فرهنگ تمدنی و عنصر فرهنگ نیز بدون محتوای دانشی، محقق نخواهد شد، افزود: فراگیری علم دینی و علوم انسانی اسلامی از آرمان نهایی تمدن نوین اسلامی است، پس باید دانش تمدنی متناسب با آن در جامعه به وجود بیاید.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: برای اینکه در حیطه کاری بتوانیم موفق باشیم باید آنچه مقدمه واجب است را عمل کنیم یعنی ارتقای مهارت‌های شغلی واجب است در صورتی که زمینه‌های اولیه آن اعم از دانش و مهارت‌اولیه و اعتقاد به کسب درآمد حلال واجب باشد، اگر این امر محقق شود ارتقای مهارت‌های کارمندان عبادت محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام گرزین با اشاره منویات مقام معظم رهبری که فرمودند ما به دنبال فتح قله‌های رفیع در همه دنیا هستیم اشاره کرد و گفت: اسلام دینی فطری است و هدف آن این است که می‌خواهد همه بشریت را به استقلال و آزادی برساند، لذا باید به این باور برسیم که بشر با کمک علم امروز می‌تواند در همه زمینه‌ها کارآمد باشد.

انتهای پیام
captcha