رویداد فرهنگی «کمند» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4028666
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

رویداد فرهنگی «کمند» در کردستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اجتماعی و ادانشجویی دانشگاه کردستان از برگزاری رویداد فرهنگی ـ اجتماعی کمند(کار، مهارت و نوآوری دختران) در کردستان خبر داد.

روشن خوشنوازی معاون فرهنگی دانشگاه کردستان

به گزارش روشن خوشنوازی، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: رویداد فرهنگی ـ‌ اجتماعی کمند(کار، مهارت و نوآوری دختران) در کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این رویداد به منظور معرفی آثار دانشجویان دختر استان کردستان دارای نوآوری و مهارت برگزار خواهد شد، افزود: اسفند‌ماه امسال رویداد «کمند» در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه کردستان به محورهای این رویداد فرهنگی اشاره و بیان کرد: صنایع دستی(چرم، کیف، کفش، زیوراآلات، قاب‌سازی و...)، تولیدات غذایی و خوراکی، تکنولوژی ومهندسی، پوشاک (دوخت، طراحی پارچه و لباس)، گرافیک (طراحی پیکسل و تبلیغات) محیط زیست و گردشگری از محورهای این رویداد بوده است.

وی با اشاره به اعلام فراخوان این رویداد از 20 دی‌ماه تا 25 بهمن‌ماه ادامه داد: این جشنواره به مدت سه روز از 14 تا 17 اسفندماه در سطح این دانشگاه برگزارخواهد شد.

خوشنوازی به اجرای برنامه‌های جنبی این رویداد اشاره کرد و افزود: آثار دانشجویان دختر پس از داوری در بخش نمایشگاهی در معرض دید علاقمندان و بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد و آثار برتر نیز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی به برگزاری کارگاه‌های آموزشی مفید در حاشیه برگزاری این رویداد برای دانشجویان اشاره کرد و گفت: کارگاه فن بیان وارائه مطلب، کارگاه بازریابی وجذب مشتری و سرمایه‌گذار، کارگاه برندسازی ایده‌‎ها و آشنایی با حق مالکیت فکری اثر، کارگاه آشنایی با امور مالی، کارگاه آشنایی با صنایع و شرکت‌های موفق، کارگاه آشنایی با استارت آپ، کارگاه تیم‌سازی و کار گروهی، کارگاه انتقال تجربه کارآفرینان و صاحبان صنایع نمونه استان کارگاه آشنایی با اصول کارآفرینی، خلاقیت ونوآوری و کارگاه آشنایی با محورهای رویداد به صورت تخصصی در حاشیه این رویداد برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه کردستان در پایان یادآور شد: نفرات برتر این رویداد برای حمایت بیشتر به صندوق کارآفرینی امید برای دریافت تسهیلات کم بهره معرفی خواهند شد.

انتهای پیام
captcha