تمدید مهلت ثبت‌نام جشنواره قرآنی «مُدهامتان» در کردستان
کد خبر: 4029024
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

تمدید مهلت ثبت‌نام جشنواره قرآنی «مُدهامتان» در کردستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان از تمدید مهلت ثبت‌نام در پانزدهمین جشنواره قرآنی «مُدهامتان» تا پایان دی‌ماه خبر داد.

 جشنواره قرآنی «مُدهامتان»

کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان، در گفت‌وگوبا ایکنا از کردستان، اظهار کرد: تا پایان آذرماه ۱۳۷ کردستانی در پانزدهمین جشنواره قرآنی «مُدهامتان» شرکت کردند که با توجه به مشارکت پرشور و درخواست‌های متعدد بچه‌های مسجد این فرصت تا پایان دی‌ماه جاری تمدید شد.

وی به رشته‌های این دوره از جشنواره اشاره کرد و افزود: این دوره از جشنواره در رشته قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، مفاهیم، اذان، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، قرائت نماز، مکبری، رشته استعدادیابی برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کردستان بیان کرد: افزایش چشمگیر مشارکت اعضای کانون‌های مساجد در پانزدهمین دوره مُدهامتان نتیجه برنامه‌ریزی، تلاش، پشتکار و دغدغه قرآنی فعالان این حوزه علی‌رغم همه موانع و محدودیت های موجود بوده است.

وی ادامه داد: باتوجه به این که بخش ویژه مسابقات مدهامتان امسال جلسات سنتی قرآن است انتظار می‌رود در مدت باقی‌مانده اعضای کانون‌های مساجد در این بخش هم شرکت فعالی داشته باشند.

گلباغی با بیان اینکه این دوره از رقابت‌های قرآنی مُدهامتان درسه رده سنی برگزار می‌شود، افزود: رده‌های سنی زیر هفت سال، هفت تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال عضو کانون‌های مساجد استان می‌توانند با مراجعه به سامانه «بچه‌های مسجد» به نشانی اینترنتی www.bachehayemasjed.ir در این دوره از مسابقات قرآنی ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه ۱۶ نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان در مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان خوش درخشیدند، یادآور شد: امیدواریم در سال جاری نیز برگزیدگان کردستانی در مرحله کشوری این دوره از رقابت‌های قرآنی بدرخشند.

انتهای پیام
captcha