ثبت‌نام هفدهمین دوره طرح اعطای مدرک به حفاظ از اول اسفند
کد خبر: 4034169
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

ثبت‌نام هفدهمین دوره طرح اعطای مدرک به حفاظ از اول اسفند

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: هفدهمین دوره طرح اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم از ابتدای اسفند آغاز و تا ۲۵ همین ماه ادامه دارد.

آزمون اعطای مدرک به حفاظ

حجت‌الاسلام سیدهادی شاه‌محمدی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به آزمون‌های دوره اعطای مدرک به حفاظ، اظهار کرد: ثبت‌نام هفدهمین دوره طرح اعطای مدرک به حفاظ از ابتدای اسفند آغاز و تا ۲۵ همین ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به سامانه تلاوت به نشانی Telavat.ir مراجعه و اطلاعات خود را ثبت کنند، افزود: آزمون اعطای مدرک به حفاظ بالاترین آزمون حفظ در کشور است که با درجات ۱ تا ۵ هم‌تراز با مدرک دیلپم تا دکترا است.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: این آزمون در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار می‌شود و بخش شفاهی این آزمون شامل مواردی، چون تجوید، وقف و ابتدا، صوت و لحن و حسن حفظ است.

حجت‌الاسلام شاه‌محمدی تصریح کرد: مرحله کتبی آزمون سال آینده و بر اساس جدول زمانبندی طرح اعطای مدرک به حفاظ برگزار خواهد شد.

وی گفت: از علاقه‌مندان شرکت در این آزمون می‌خواهیم تا با مطالعه دقیق آئین‌نامه طرح، نکات مورد نظرشان را به خاطر بسپارند و ثبت‌نام خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام
captcha