تشکل‌های دانش‌آموزی در تولید محتوا مشارکت کنند
کد خبر: 4038653
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۵
وزیر آموزش و پرورش:

تشکل‌های دانش‌آموزی در تولید محتوا مشارکت کنند

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر امر پرورش دینی، اسلامی و اخلاقی در مدارس، گفت: تشکل‌های دانش‌آموزی باید محور تشکیل حلقه‌های میانی در دستگاه تعلیم و تربیت باشند و در تولید محتوا مشارکت کنند.

وزیر آموزش و پرورشبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش روز گذشته، 5 اسفندماه در نشست صمیمی با تشکل‌های دانش‌آموزی در تبریز با تأکید بر امر پرورش دینی، اسلامی و اخلاقی در مدارس، گفت: تشکل‌های دانش‌آموزی باید محور تشکیل حلقه‌های میانی در دستگاه تعلیم و تربیت باشند و در تولید محتوا مشارکت کنند.

وی اظهار کرد: حلقه‌های میانی حکم ملات را دارند که بین دو قسمت ارتباط و صلح ایجاد می کند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بهره‌برداری از ۱۳ هزار و ۴۵۰ کلاس درسی همزمان با دهه فجر امسال، اعلام کرد: ۵۰ درصد این پروژه‌ها با مشارکت خیران و حلقه‌های میانی اجرا شده است و می‌توان گفت جنبش نرم‌افزاری حلقه‌های میانی بسیار مهم است.

وی همچنین با اشاره به حلقه‌های میانی ۱۴۰۰ ساله شکل گرفته در دستگاه امام حسین(ع) گفت: حلقه‌های میانی باید با حضور دانش‌آموزان شکل بگیرند چرا که سرمایه اصلی جامعه و آینده‌سازان کشور دانش‌آموزان هستند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به آمار پنج میلیونی دانش‌آموزان بسیجی، بر تولید محتوا با استفاده از این ظرفیت عظیم فکری و علمی خلاق تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha