برنامه‌ریزی کاری مسئولان مطابق با اعتقادات دینی باشد
کد خبر: 4041328
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

برنامه‌ریزی کاری مسئولان مطابق با اعتقادات دینی باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: نظم و انضباط در کار، برخورد محترمانه با ارباب رجوع و تنظیم برنامه‌های کاری مطابق با اعتقادات دینی برای خدمت به نظام و مردم باید در دستور کار مدیران و کارکنان ادارات باشد.

 سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی، امروز، 17 اسفندماه در نشستی با مدیرکل و کارکنان دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: فضای کاری باید مبتنی بر تعامل، گفت‌وگو و منطق باشد؛ تحکم در هیچ محیط کاری جواب نداده و بازدهی کار را پایین می‌آورد.

وی بر ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی برای فرمانداران و بخشداران تازه منصوب شده در این استان تأکید کرد و گفت: هدف همه ما خدمت شایسته به مردم است و در این مسیر باید ضمن تقویت همدلی و هم‌افزایی، تکریم و توجه به نیازهای اساسی مردم را در اولویت قرار دهیم.

مدیرکل و کارکنان دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان‌جنوبی نیز دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در میان گذاشتند.

انتهای پیام
captcha