نیروی جهادی منتظر دعوت نمی‌ماند
کد خبر: 4043601
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹

نیروی جهادی منتظر دعوت نمی‌ماند

رئیس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به فعالیت‌ها و دستاوردهای این نهاد انقلابی، گفت: نگاه جهادی و نیروی جهادی منتظر دعوت نمی‌ماند و با آن احساس نیاز و وظیفه‌ای که می‌کند برای کمک وارد عرصه می‌شود.

مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی فارس امروز، ۲۵ اسفندماه در جشن پایان سال جهاددانشگاهی استان که در سالن شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت مهدی(عج)، گفت: گزارش عملکرد معاونت‌ها گزارش عملکرد تک تک افراد در جهاددانشگاهی است.

وی با بیان اینکه دستاوردهای خوبی را در حوزه‌های مختلف با وجود مشکلات داشتیم، تصریح کرد: مشکلاتی که در چند سال اخیر با توجه به شرایط جامعه، کشور و دنیا وجود داشت شامل ما نیز می‌شد، اما خوشبختانه این‌ها خللی ایجاد نکرد.

بابایی تصریح کرد: امسال در حوزه‌های مختلف افتخارات خوبی را داشتیم. فعالیت‌های روزمره جهاد باعث شده است جهاددانشگاهی استان فارس با بیش از چهار دهه فعالیت‌های گوناگون، اعتباری که در سطح استان و ملی دارد را توسعه دهد و این افتخاری برای کل مجموعه جهاددانشگاهی استان فارس است.

وی با بیان اینکه نگاه جهادی و نیروی جهادی منتظر دعوت نمی‌ماند و با آن احساس نیاز و وظیفه‌ای که می‌کند برای کمک وارد عرصه می‌شود، بیان کرد: بسیاری از همکاران با وجود بازنشستگی همانند زمانی که در واحد مشغول به کار بودند دغدغه جهاد را دارند و به مجموعه جهاد کمک می‌کنند و همفکری و مشاوره می‌دهند.

رئیس جهاددانشگاهی فارس با بیان اینکه زمانی که حرکتی اتفاق می‌افتد ولی نقدی وجود ندارد مطمئن باشید یا شما حرکت نکردید یا سیستم مرده است پس هر حرکتی نقدی دارد، گفت: امروز اگر دستاوردی در جهاد اتفاق می‌افتد به خاطر تلاشی است که کارکنان جهاد انجام دادند.

 وی به بخشی از دستاوردهای معاونت آموزشی جهاددانشگاهی فارس اشاره کرد و افزود: کانون ارزیابی شایستگی مدیران، مشاغل خانگی، آزمون‌ها، سرباز مهارت، کمک پرستاری، مرکز مجازی فعالیت‌های خوب و آینده‌داری برای جهاددانشگاهی است.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس مرکز مرآت، فناوری سلامت، عصاره‌گیری گل‌های محمدی، ناباروری و سرطان را بخش دیگری از دستاوردهای جهاد دانست و اظهار کرد: این‌ها دستاوردهای یک روز و یک شب نیست این حاصل تلاش همکاران در چهار سال و پیش‌زمینه بیش از ۳۶ سال در واحد جهاددانشگاهی است.

وی با بیان اینکه همکاران ما در این چهار سال فرصت‌سوزی نکردند، گفت: امیدواریم با اتفاقاتی که در سطح ملی در جهاددانشگاهی افتاده است، برای واحد فارس هم اتفاقات خوبی رقم خورد.

بابایی با تصریح اینکه پارک فناوری‌های نرم، خبرگزاری سینا، فعالیت‌های فرهنگی و همه فعالیت‌ها و بخش‌‎ها در کنار همدیگر می‌توانند باعث توسعه و رشد واحد شوند، بیان کرد: اگر قرار باشد ما یک سازمان موفق باشیم، لازم است که همه افراد در تمام سطوح تلاش خود را انجام دهند. وظیفه ما در جهاددانشگاهی خدمت‌رسانی است و خدمت‌رسانی هم به معنی کار بدون توقف است.

انتهای پیام
captcha